וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אף חיסון ישראלי לא הועבר לסוריה, לא אפרט לבקשת רוסיה"

20.2.2021 / 19:58

ראש הממשלה התייחס לדיווחים לפיהם ישראל הסכימה לשלם לרוסיה לצורך רכישת חיסוני קורונה מסוג ספוטניק והעברתם לסוריה, בתמורה להשבת הישראלית שהוחזקה במדינה. נתניהו הבהיר כי רוסיה ביקשה שלא להרחיב על פרטי העסקה

בווידאו: נתניהו - רוסיה ביקשה שלא להרחיב על פרטי העסקה להשבת הישראלית מסוריה/עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שבת) לעסקה לשחרור הישראלית בסוריה, שלפי דיווחים זרים כללה הסכמה ישראלית לשלם לרוסיה מיליון ו-200 אלף דולר לצורך רכישת חיסוני קורונה מסוג ספוטניק והעברתם לסוריה. "אף חיסון ישראלי לא הועבר, לא אפרט יותר לבקשתה של רוסיה", אמר נתניהו.

טענה זו מגיעה ברקע סעיף שנכלל בעסקה להחזרתה של בת ה-25 שחצתה את הגבול למדינה וטרם אושר בצנזורה לפרסום. עם זאת, בטלוויזיה הסורית ציטטו היום גורמים המכחשים את קיומו של סעיף סודי בעניין החיסונים במו"מ עם ישראל. לדבריהם, הפרסום נועד לפגוע בפעולת השחרור של שני האסירים, וכן להציג את ישראל כהומניטרית ולעוות את פעולותיה של סוריה.

"סוריה הייתה ברורה ביחס לעסקת שחרור האסירים, והדיווחים בתקשורת נועדו לייפות את פני הכיבוש הישראלי ולתת לו מאפיינים הומניטריים שאין לו. זאת, כפי שמעידים הכיבוש והמשך פשעיו נגד העם הפלסטיני, הלבנוני והסורי", אמר אותו גורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully