וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסרים סותרים בליכוד: ח"כ צייץ תמיכה בבן גביר - ומחק

11.2.2021 / 0:50

בעוד ראש הממשלה הצהיר כי יו"ר עוצמה יהודית לא יכהן בממשלה בראשותו, חברי כנסת מטעם המפלגה, נסים ואטורי ומאי גולן, דווקא הביעו בו תמיכה. "אני מקווה שאיתמר בן גביר יהיה בממשלה. אני חושבת שמרבית הח"כים של הליכוד מסכימים"

בווידאו: דובר מפלגת חד"ש בעימות בכנסת עם חבר רשימת הציונות הדתית איתמר בן גביר/צילום: עטרה גרמן

בעוד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מנסה להתנער מהקשר עם עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר, חברי כנסת מהשורות האחוריות בליכוד דווקא הביעו בבן גביר תמיכה.

ח"כ נסים ואטורי, מספר 37 ברשימת הליכוד, צייץ - ומחק - ציוץ תמיכה בבן גביר, בו כתב "בן גביר זה אח". שעתיים לאחר שמחק את הציוץ, ואטורי כתב בטוויטר: ‏"בן גביר הוא בוודאי יותר אח שלי מאלו שתומכים בזו שביזתה את זכר השואה ואת זכרם של חללי צה"ל בדרכה לייצג את מפלגת העבודה בכנסת. אומרים שמשפחה לא בוחרים? אני בוחר: כל ישראל אחים".

ציוץ של ח"כ נסים ואטורי מספר 37 בליכוד לטובתו של איתמר בן גביר. צילום מסך, צילום מסך
הציוץ שנמחק/צילום מסך, צילום מסך

במקביל, ח"כ מאי גולן, מספר 30 ברשימת הליכוד, התראיינה לתכנית "הצינור" והביעה גם היא תמיכה בבן גביר. "אני מקווה שאיתמר בן גביר יהיה בממשלה. זה דבר שצריך להגיד אותו", אמרה גולן. "מצד אחד אומרים שחשוב לא לאבד קולות בימין, מצד שני מתנערים ממנו? אני חושבת שמרבית חברי הכנסת של הליכוד מסכימים איתי. קשה לי להאמין שמישהו מחברי הכנסת של הליכוד לא מסכים. לא אומרים את זה? זכותם - אני הולכת עם האמת שלי".

איתמר בן גביר, ועדת הבחירות המרכזית, כנסת 29 בינואר 202. ראובן קסטרו
בן גביר/ראובן קסטרו

המסרים הסותרים מגיעים לאחר שרשימת הליכוד חתמה על הסכם עודפים עם הציונות הדתית בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ' ובן גביר, לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ה-24. למרות סעיף בהסכם העודפים הקובע כי "ראש הממשלה ידאג לשלב את נציגי המפלגה בכל ממשלה שיקים", בערב הצהיר נתניהו כי בן גביר לא יהיה חלק מהממשלה אם ירכיב אותה.

בעידוד הליכוד ונתניהו, הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' ועוצמה יהודית בראשות בן גביר הכריזו כי יתאחדו ל"בלוק טכני" גם עם מפלגת נעם. סקרים שהתפרסמו בימים האחרונים מנבאים לרשימה ארבעה עד חמישה מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully