וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני יום הולדתה ה-117: האישה המבוגרת באירופה החלימה מקורונה

הנזירה הצרפתייה לוסיל רנדון לא פיתחה תסמינים, והבריאה מהווירוס אחרי שאובחנה בבית האבות שבו היא דרה. "לא פחדתי כי אני לא פוחדת למות", סיפרה. "אני שמחה להיות אתכם, אבל הייתי רוצה להיות במקום אחר"

בווידאו: האישה המבוגרת באירופה החלימה מקורונה/צילום: רויטרס

נזירה בצרפת, שהיא האישה המבוגרת ביותר באירופה, החלימה מקורונה ימים לפני יום הולדתה ה-117. לוסיל רנדון, שלקחה את השם האחות אנדרה ב-1944, אובחנה בבדיקה שעברה ב-16 בינואר בבית האבות שלה בעיר טולון שבדרום צרפת. היא הופרדה מיתר הדיירים, אך לא פיתחה תסמינים כלשהם והחלימה. היא סיפרה אתמול (שלישי) לתקשורת המקומית שהיא "אפילו לא הבינה" שהיא נדבקה בווירוס.

כשנשאלה רנדון אם היא נבהלה כשנודע לה שנדבקה בנגיף, אמרה לערוץ הטלוויזיה הצרפתי BFM. "לא, לא פחדתי כי אני לא פוחדת למות", אמרה, הנזירה. "אני שמחה להיות אתכם, אבל הייתי רוצה להיות במקום אחר, להצטרף לאחי הגדול ולסבי וסבתי".

דוויד טוולה, דובר בית האבות שבו דרה הנזירה, סיפר כי "היא הייתה ברת מזל מאוד". לדבריו, "היא לא שאלה אותי לגבי בריאותה, אלא לגבי ההרגלים שלה. לדוגמה, היא רצתה לדעת אם הארוחות או שעת השינה שלה ישתנו. היא לא הפגינה פחד מהמחלה, אבל מצד שני, היא הייתה מאוד מודאגת לגבי הדיירים האחרים".

לוסיל רנדון, האישה המבוגרת באירופה, מספרת על החלמה מנגיף הקורונה לפני יום הולדתה ה-117 בבית אבות בטולון, צרפת, 9 בפברואר 2021. AP
לא ידעה שהיא נדבקה בנגיף. לוסיל רנדון, אתמול/AP

רנדון היא עיוורת ומרותקת לכיסא גלגלים, והיא מצפה כעת לציין את יום הולדתה מחר, אך השנה זה יהיה עם קבוצה קטנה יותר של דיירים מבשנים עברו.

האחות אנדרה נולדה ב-11 בפברואר 1904, ולפיGerontology Research Group, דירוג העוקב אחרי האנשים המבוגרים ביותר בעולם, היא האישה השנייה המבוגרת ביותר בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully