וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה - עדכון יומי: 17 חולים מתו בתוך יממה, 9.4% מהבדיקות חיוביות

7.2.2021 / 8:01

משרד הבריאות עדכן כי 2,624 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך, עלה מספר חולים המאומתים בישראל ל-686,774. אתמול התקבלו תוצאות עבור 28,852 בדיקות. דוח אמ"ן: בשבועות הקרובים צפויה עליה חדה בתחלואה

בווידאו: נתניהו וגנץ בפתח ישיבת הממשלה שדנה בהארכת הסגר/צילום: לע"מ ואיתמר שאול משרד הביטחון

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי 2,624 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך, עלה מספר חולים המאומתים בישראל ל-686,774. אתמול התקבלו תוצאות עבור 28,852 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 9.4%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 71,596. בבתי החולים מאושפזים 1,786 חולים, מתוכם 302 מונשמים ו-1,110 חולים קשה. נכון להיום מתו 5,074 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל, 17 מהם ביממה האחרונה.

לפי דוח אמ"ן שפורסם היום, בשבועות הקרובים צפויה עליה חדה בתחלואה, בגלל הסרת המגבלות ותפוצתו הנרחבת של הווריאנט הבריטי. עוד נכתב בדוח כי ישראל יוצאת מהסגר השלישי כשהתחלואה גבוהה מאוד - שיעור החיוביים והעומס על בתי החולים ממשיכים להיות גבוהים, וזאת על אף שיש ירידה מסוימת במספר החולים הקשים בשבוע האחרון. מקדם ההדבקה בישראל תחת תנאי הסגר כמעט חוצה שוב את 1- חציית רף זה משקפת מצב שבו כל חולה מדביק יותר מאדם אחד, ומכאן שהתחלואה תיוותר גבוהה.

מחלקת קורונה בבית החולים הלל יפה, חדרה, 26 בינואר 2021. ראובן קסטרו
מחלקת קורונה בבית החולים הלל יפה בחדרה/ראובן קסטרו

בדקו את מגמת התחלואה ביישוב שלכם:

הנתונים מגיעים הבוקר לרקע הסרת מרבית ההגבלות שנכללו בסגר המהודק: מגבלת האלף מטרים בוטלה וכן איסור השהייה בבתים של אחרים. הותרו טיפולים במתכונת אחד על אחד ופתיחת מקומות עבודה ללא קבלת קהל.

עם זאת, מערכת החינוך נותרה סגורה, אך הממשלה תדון היום בהצעה לפתיתה המחודשת באופן חלקי החל מיום שלישי. זאת, לאחר דיון שקיימו בנושא ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך יואב גלנט, שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר האוצר ישראל כץ.

לפי התוכנית עליה סיכמו בהתייעצות, ביישובים ירוקים וצהובים ייפתחו הלימודים בגני הילדים, בכיתות א'-ד' ובכיתות י"א-י"ב באופן מלא. ביישובים כתומים ואדומים יחודשו הלימודים בקפסולות של חצאי כיתות בגנים ובכיתות א'-ד' ויא'-יב', וכמו כן, הלימודים יתקיימו רק באוויר הפתוח ולסירוגין יום כן יום לא עבור כל חצי כיתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully