וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הבית היהודי חגית משה הפרה בידוד, וקיימה פגישה פוליטית עם סמוטריץ'

2.2.2021 / 18:04

השניים נפגשו בביתה של משה ברקע המגעים בין שתי המפלגות על ריצה משותפת למרות שעובדת בלשכתה התגלתה כחולה מאומתת. בסביבתה טענו כי היא לא נדרשה בבידוד לאחר שהתחסנה במנה שנייה, למרות שנחשפה לחולה ביום החיסון. גורמים בסביבת סמוטריץ': "לא ידענו שהיא בבידוד"

חגית משה יו"ר הבית היהודי הנבחרת. דוברות הבית היהודי, אתר רשמי
"החמירה על עצמה". חגית משה/אתר רשמי, דוברות הבית היהודי

יו"ר הבית היהודי חגית משה הפרה אמש (שני) בידוד לטובת פגישה פוליטית עם יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' - כך נודע לוואלה! NEWS. ברקע המגעים בין שתי המפלגות על ריצה משותפת, הגיע סמוטריץ' לביתה של משה בירושלים, השניים נפגשו בבית לשיחה ממושכת. לטענת גורמים בסביבת השניים, הם ישבו במרפסת, עטו מסיכות והיו במרחק אחד מהשני.

עובדת בלשכתה של משה בעיריית ירושלים התגלתה כחולה מאומתת ביום חמישי, משה נכנסה לבידוד אך אמש הפרה אותו בפגישה עם סמוטריץ'. בסביבתה טענו בתגובה כי היא התחסנה בחיסון השני נגד נגיף הקורונה ביום שני שעבר, ולכן לא נדרשה בכלל לבידוד אלא "החמירה על עצמה".

עם זאת, משה נחשפה לחולה באותו יום שבו קיבלה את החיסון השני, והנהלים מחייבים אותה לשהות בבידוד למשך עשרה ימי בידוד ועד קבלת שתי תוצאות בדיקות שליליות. למרות זאת, מקורוביה טענו כי "עשתה בירור, וכך נאמר לה". גורמים בסביבתו של סמוטריץ' מסרו בתגובה כי הוא ישב "בחוץ במרחק גדול עם מסיכות. לא ידענו שהיא בבידוד".

בצלאל סמוטריץ' דמוקרטTV. גילי יערי, פלאש 90, אתר רשמי
המשא ומתן בשיאו. סמוטריץ'/אתר רשמי, גילי יערי, פלאש 90

המשא ומתן בין משה לסמוטריץ' עדיין בשיאו, ובין הצדדים קיימת מחלוקת גם על המיקומים ברשימה. טרם ברור האם בכוונת השניים לצרף אליהם לרשימה את עוצמה יהודית, אך עו"ד איתמר בן גביר, מראשיה, העריך כי הסיכויים לכך נמוכים כי "לטנגו צריך שניים, במקרה הזה שלושה".

סמוטריץ' הגיב היום לביקורת נגדו, ואמר כי הוא "שומע טענות כלפיי בימים האחרונים. יש אפילו שמאשימים אותי ביהירות ופלגנות. וזה דוקר, ופוצע וכואב מאוד. זה קורה כי בניגוד לאחרים שמנהלים קמפיינים ומשאים ומתנים בתקשורת אני החלטתי לשתוק". לדבריו, "החלטתי שהפעם את עבודת ההיערכות נעשה בשקט מאחורי הקלעים ונצא אליכם עם תוצאה סופית הטובה ביותר שנצליח להשיג ובאווירה טובה".

הוא הוסיף כי "לא כבוד ולא שררה אני מבקש. מה שכן אני מבקש זה לבנות עבורכם את הדבר הטוב ביותר שאפשר. ביום חמישי יסגרו הרשימות ואני מקווה שנצליח בעזרת השם להציג לכם מוצר שנוכל כולנו לשמוח בו ולהיות גאים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully