וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הקונגרס אוקסיו-קורטז חשפה: "עברתי תקיפה מינית"

המחוקקת הדמוקרטית סיפרה לעוקביה באינסטגרם כי היא שרדה תקיפה מינית, כשהשוותה בין הרפובליקנים הקוראים "לעבור הלאה" מהפריצה לקונגרס לבין תוקפים המכחישים את מעשיהם. היא גם תיארה את רגעי האימה בקפיטול, כשהתחבאה בשירותים. "אני נאבקת למען הרעיון שיאמינו לי"

בווידאו: אוקסיו-קורטז חושפת שהותקפה מינית/צילום: רויטרס

חברת הקונגרס האמריקנית אלכסנדריה אוקסיו-קורטז חשפה כי היא עברה תקיפה מינית, בסרטון נרגש שפרסמה אתמול (שני) באינסטגרם שבו תיארה כי היא חששה לחייה בזמן ההסתערות הקטלנית על גבעת הקפיטול ב-6 בינואר. חברת הקונגרס הדמוקרטית מניו יורק השוותה בין המחוקקים המבקשים "להתקדם" מהפריצה לקפיטול, שבה נהרגו חמישה אנשים לבין טקטיקות ההכחשה שבהן משתמשים עברייני מין.

"הם מנסים לומר לנו להתקדם ללא כל דין וחשבון, בלי שום אמירת אמת, או מבלי להתמודד עם הנזק הקיצוני, אובדן החיים, הטראומה", אמרה אוקסיו-קורטז, שהאשימה את הרפובליקנים בעידוד האלימות שקדמה למהומות. "אני שרדתי תקיפה מינית ולא סיפרתי זאת לאנשים רבים שנמצאים בחיי", אמרה לעוקביה. "כניצולה, אני נאבקת למען הרעיון שיאמינו לי". היא לא מסרה פרטים נוספים על התקיפה, או מתי היא התרחשה.

אוקסיו-קורטז, מהדמויות הבולטות ביותר באגף הפרוגרסיבי במפלגה הדמוקרטית, סיפרה על רגעי האימה שחוותה במהלך המתקפה על הקוגנרס בחודש שעבר. "חשבתי שאני אמות", אמרה. היא סיפרה כיצד היא ואנשי הצוות שלה נאלצו לתפוס מחסה בשירותים במשרדה בקונגרס.

חברת הקונגרס הדמוקרטית, אלכסנדריה אוקסיו במהלך דיון בקונגרס 3 בינואר 2021. רויטרס
"אני רק מקווה שאהיה אימא". אוקסיו-קורטז בקונגרס, בחודש שעבר/רויטרס

הסרטון של אוקסיו-קורז, שבו צפו מאות אלפים, זכה לשבחים רבים על גבורתה וכנותה של המחוקקת הצעירה.

חברת הקונגרס קייטי פורטר סיפרה לרשת MSNBC כי היא נתנה לאוקסיו-קורטז זוג נעלי התעמלות במהלך המהומות, למקרה שהיא תצטרך "לרוץ על חייה". "אני רק מקווה שאהיה אימא. אני מקווה שלא אמות היום", ציטטה פורטר את אוקסיו-קורטז.

כמו כן, אוקסיו-קורטז תקפה בחריפות את הסנאטור הרפובליקני טד קרוז, אחרי שתמך בביקורת שלה ביחס על אפליקציית המסחר "רובין הוד".

"אני אשמח לעבוד עם הרפובליקנים בנושא הזה שבו יש מכנה משותף, אבל כמעט רצחת אותי לפני שלושה שבועות ככה שאתה יכול לשכוח מזה", הגיבה אוקסיו-קורטז לקרוז, שהיה בין הרפובליקנים בסנאט שערער על תוצאות הבחירות במהלך הדיון בקונגרס.

"אני אשמח לעבוד עם כמעט כל (רפובליקני) אחד אחר שלא מנסה להרוג אותי", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully