וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך הרבה רעש על חלוק?! צעירה חשפה את "השיטה הנכונה" ללבוש חלוק בית - וכולנו טעינו בזה

17.2.2021 / 23:51

משתמשת הטיקטוק מייגן שיתפה כיצד מהי לדעתה הדרך הנכונה ללבוש ולקשור את חלוק הבית - ואתם פשוט הולכים לאכול את עצמכם על הטעות המיותרת שעשיתם כל חייכם

האם זו הדרך הנכונה ללבוש חלוק בית?/Megan Garland/TikTok

בשנה האחרונה בילינו הרבה מאוד בבית ודי המתקצענו בכל מה שקשור לפיג'מות, טרניניגים ולחלוקים, אבל מסתבר שעוד אפשר להפתיע אותנו. שימו לב - אתם הולכים להיות בשוק של החיים שלכם מהתגלית שעד היום לבשתם את חלוק הבית/רחצה שלכם לא נכון או לפחות לא כפי שמשתמשת הטיקטוק, מייגן, טוענת שיש לעשות את זה.

לכאורה זה פשוט: שמים עליכם את החלוק, משחילים את רצועת הבד/חגורה דרך הלולאות מהחזית לגב ובחזרה וקושרים. אולם מייגן, אם לשלושה מקנדה, טוענת שזו לא הדרך הנכונה לקשור את החלוק כי בשיטה זו הרצועה יושבת על הגב ויוצרת חוסר נוחות בישיבה. היא טוענת שיש לה דרך אחרת שאחרי שתלמדו אותה - לא תוכלו לחזור לאחור.

מייגן, המכונה meggarlandd בטיקטוק, שיתפה סרטון הדגמה שלה שזכה ליותר מ-2.6 מיליון צפיות. בסרטון היא מדגימה קודם כיצד כולם נוהגים לללבוש את החלוק ואחר כך מדגימה כיצד היא עושה את זה. לדבריה, השיטה הנכונה היא להשחיל את רצועת הבת ללולאות מחזית החלוק כשלכל לולאה מכניסים צד אחר של הרצועה ואז במקום להעביר אותה דרך הגב - ישר להעבירה קדימה, לסגור את החלוק היטב, לקשור ולהדק. היא כתבה בסרטון: "תסמכו עליי, רק תנסו את זה".

התבלבלתם? תראו איך היא עושה את זה:

הצופים אכן סמכו עליה והגיבו בהתלהבות, כשיותר מאלף תגובות התקבלו עד כתיבת שורות אלו לסרטון. אחת כתבה בתגובה: "אני מטילה ספק בכל החלטה שקיבלתי בעשרים השנים האחרונות". אחרת הוסיפה: "אני מנסה שלא לצעוק כדי שלא אעיר את הילדים, אבל איך לא ידעתי את זה?! אתם צוחקים עליי?!?!?!". אישה נוספת כתבה: "זה מושלם, לאור העובדה שאני מבלה את רוב זמני בחלוק. במיוחד בתקופה הזאת".

לעומתם היו כאלה שהטילו ספק ביעילות השיטה - בעיקר כשזה מגיע להורדת החלוק וגולש אחד סיכם זאת כששאל: "איך מורידים ולובשים את זה חזרה? צריך להוציא הת הרצועה מהללואות בכל פעם? את לא מעריכה נכון את רמת העצלנות שלי".

ככה לא עושים את זה:

משתמשת טיקטוק מדגימה כיצד נכון לקשור את החלוק. TIKTOK/meggarlandd, צילום מסך
משתמשת טיקטוק מדגימה כיצד נכון לקשור את החלוק/צילום מסך, TIKTOK/meggarlandd

וככה כן:

משתמשת טיקטוק מדגימה כיצד נכון לקשור את החלוק. TIKTOK/meggarlandd, צילום מסך
משתמשת טיקטוק מדגימה כיצד נכון לקשור את החלוק/צילום מסך, TIKTOK/meggarlandd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully