וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה לא האמינה כששמה מצלמה וגילתה מה מפריע לה לישון בלילה

21.9.2023 / 0:04

אישה החליטה לברר למה היא קמה בבוקר עייפה בדיוק כמו שנכנסה למיטה והציבה מצלמה עם ראיית לילה שתתעד אותה ישנה. תוצאות התחקיר השאירו אותה המומה ויגרמו לכם להיקרע מצחוק

חמישה הרגלים שהורסים לכם את השינה/@dr.karanr

משתמשת מוכרת ברשת הטיקטוק לא האמינה כשגילתה מה הסיבה שהיא לא ישנה כמו שצריך. סוזי, שידועה ברשת החברתית בתור @susieandmollie חשבה שמשהו לא בסדר איתה fכיוון שהייתה קמה בכל בוקר באותה תחושת עייפות כפי שהייתה לפני שנכנסה למיטה. היא הייתה משוכנעת שיש משהו שמפריע לה לישון והחליטה לבדוק את זה.

נחושה לחשוף את הסיבה ולפתור את התעלומה היא הציבה מצלמה עם ראיית לילה מול המיטה שלה כדי להקליט את עצמה ישנה - והיא אכן תפסה את האשם בשעת מעשה. בסרטון שנצפה עשרות אלפי פעמים ברשתות החברתיות נראית סוזי כשהיא שוכבת במיטה שלה כשהטלוויזיה משדרת סרטים מצוירים ברקע. משום מקום שתי עיניים בוהקות נכנסות לפתע לפריים...

התברר שזו הייתה... החתולה שלה, ג'ינג'ר, שתועדה כשהיא נכנסת למיטה של סוזי, מרימה את הרגל שלה ובאבחה חדה מכה בידה של סוזי. מהתיעוד עולה שהחתולה לא עשתה זאת פעם אחת וזהו, אלא היכתה אותה פעם אחרי פעם, במשך שעות.

חתולה מפריעה לאישה להירדם. TikTok/susieandmollie, צילום מסך
ג'ינג'ר עולה אל המיטה/צילום מסך, TikTok/susieandmollie
חתולה מפריעה לאישה לישון. TikTok/susieandmollie, צילום מסך
ומתחילה בפעולה/צילום מסך, TikTok/susieandmollie

בשלב הזה הסירטון עובד להילוך מהיר, וניתן לראות בו איך החתולה ג'ינג'ר מכה את סוזי הישנה שוב ושוב ללא רחמים ולאורך זמן - החל מהשעה 23:00 ועד 03:00. התיעוד הזה פחות או יותר פתר את בעיית העייפות הלא ברורה של סוזי.

צפו בסירטון המלא

הסירטון זכה למאות תגובות ולעשרות אלפי לייקים. "החתולה שלי עושה את אותו הדבר, אז אני עכשיו מרימה את השמיכה והיא מטפסת פנימה ונרדמת איתי, תנסי את זה, הם מחפשים את המקומות החמים", כתב אחד המגיבים, ושני הוסיף: "החתולה שלי עושה את זה גם! היא מציקה לי כל הלילה לפעמים. קראתי שזה בגלל שהיא מבוגרת מאוד, ולפעמים יש להן דימנציה והן מבולבלות". שלישי הוסיף בצחוק: "זה כאילו ג'ינג'ר אומרת, סלחו לי, אני צריכה מישהו שישעשע אותי".

לעומתם היו כאלה שניסו להגן על ג'ינג'ר והציעו לסוזי לבדוק האם יש לה דום נשימה בשינה מכיוון שלטענתם "לפעמים חתולים יבדקו אותך אם הם דואגים לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully