וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תברחי!": חשפה הודעה מסתורית שנכתבה בשלג מול ביתה - וברשת קראו לה להיזהר

26.1.2021 / 23:35

משתמשת טיקטוק שיתפה תיעוד של ההודעה המוזרה שנכתבה על גג פח האשפה מחוץ לביתה וביקשה את עזרת הרשת בפענוח המסר. כשגילתה במה מדובר היא מיד התקשרה למשטרה וברחה מהבית

אישה מצאה מסר מפחיד בשלג מול ביתה/@bby.jade__

משתמשת הטיקטוק ג'ייד ג'ולס, תושבת ארה"ב, שיתפה את העוקבים שלה בהודעה מסתורית שנכתבה בשלג על גבי מיכל האשפה שמחוץ לביתה. היא ודאי חשבה שמדובר בגחמה אך מהר מאוד גילתה בעזרת הרשת שהמסר מבשר רעות ושכדאי לה להזעיק עזרה או לברוח מהבית.

בסרטון הקצר נראית ג'ולס בת ה-27 צועדת לעבר הגינה שלה ואומרת: "יצאתי החוצה לזרוק את הזבל שלי כמו שאני עושה בכל בוקר. הלכתי לשם וזה מה שהופיע על גבי פח הזבל שלי". על הפח הופיע בבירור הכיתוב "1F". היא תיעדה את הכתוב ושאלה "מה זה אומר לעזאזל? האות F והמספר 1. מה זה אומר?". הסרטון צבר 7.5 מיליון צפיות ומעל למיליון לייקים, כשרבים ענו לה על השאלה והזהירו אותה מפני הבאות.

כך זה נראה:

מה זה אומר?

מצאה מסר מפחיד בשלג מול ביתה. @bby.jade__, צילום מסך
מצאה מסר מפחיד בשלג מול ביתה/צילום מסך, @bby.jade__

"1F זה אומר אישה אחת", השיב אחד, "מי שכתב את זה מודיע לאנשים שאמורים לשדוד אותך או מה שזה לא יהיה, שאת גרה לבד. כך יהיה להם קל לתקוף". שני כתב: "פירוש הדבר שעוקבים אחריך! היזהרי". אדם נוסף הסביר: "כאן באונטריו, קנדה, זה אומר נקבה רווקה. זה יכול לשמש לכמה דברים, אך אף אחד מהם אינו טוב". "הציבו עליך מטרה, מותק. תברחי!", טען צופה נוסף. צופה אחר הציע לאישה לכסות את ההודעה בשלג ולהחליף אותה באותיות "2M", כלומר "שני גברים".

ג'ייד סיפרה שהיא נתקפה בחרדה ואחרי שעוקביה הניעו אותה להתקשר למשטרה, היא עשתה זאת. היא המשיכה לפרסם סרטונים שלה המעדכנים במצבה. בסרטון אחר היא מספרת שהתקשרה למשטרה אך לא היה להם איך לעזור לה. לדבריה, השוטרים אמרו לה לשמור על ערנות והציעו לה להישאר עם חבר או קרוב משפחה לזמן מה.

בסרטון נוסף היא עדכנה שנסעה להתארח בבית אמה למספר ימים והרגיעה את העוקבים שלה שמצבה טוב. בנוסף, סיפרה שכשתחזור לביתה היא לא מתכוונת לחזור לבד ולכן אין סיבה לדאגה. "האנשים בתגובות לסרטונים שלי אמרו שזה אומר 'נקבה אחת'. כנראה זה משמש כקוד של כנופיות לחטיפה וסחר בנשים לצורכי מין. אני לא בטוחה מה זה אומר במצב שלי, אבל אם כל זה נכון, אז אני מפחדת ממה שהיה יכול לקרות. אני אסירת תודה לכל מי שהגיב והעביר לי הודעות ואמר לי להישאר בטוחה ולהיזהר ולא לפרסם את מקום הימצאי. העוקבים שלי באמת הצילו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully