וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו אמר כי ח"כ גפני לקה בליבו, אך חזר בו: "פייק ניוז"

ראש הממשלה ביקר במרכז חיסונים באשדוד ואמר כי "אנחנו מתפללים לשלום ח"כ גפני". כעבור כמה דקות חזר בו נתניהו ואמר כי מדובר בחיסון בלבד. לפי מקורבי גפני, הוא הגיע לפרוצדורה רפואית שנקבעה מראש ובהמשך היה אמור להתחסן במנה השנייה נגד הקורונה

בווידאו: נתניהו אמר שגפני קיבל התקף לב ואז תיקן - פייק ניוז/צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) כי "אנחנו מתפללים לשלום ח"כ משה גפני (יהדות התורה) שלקה בהתקף לב ונמצא בטיפול", אך לאחר כמה דקות חזר בו ואמר כי "גפני לא עבר התקף לב, אלא קיבל חיסון בלבד. מדובר בפייק ניוז". נתניהו אמר את הדברים במהלך ביקור במרכז החיסונים של קופת החולים לאומית באשדוד.

לפי מקורבי גפני, הוא הגיע היום לפרוצדורה רפואית שנקבעה מראש בבית החולים מעייני הישועה ובהמשך היה אמור להתחסן במנה השנייה נגד הקורונה. בסביבתו סרבו להוסיף מעבר לכך. עם זאת, ייתכן כי גפני יישאר לאשפוז, בעקבות חשש מסוים שעלה במהלך הפרוצדורה שאותה עבר.

לפני כמה חודשים גפני עבר אירוע לבבי, אושפז למשך תקופה ארוכה בבית החולים, שהה בביתו למנוחה למשך מספר שבועות ונעדר מעבודתו בכנסת.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו  במהלך ביקור בקופת החולים ׳לאומית׳ באשדוד 12 בינואר 2021. -, צילום מסך
ראש הממשלה נתניהו, היום/צילום מסך, -

מעבר לדבריו בקשר לגפני, אמר נתניהו בהצהרה שמסר במתחם החיסונים באשדוד, כי "אנחנו במירוץ אדיר בין התפשטות המחלה לבין מבצע החיסונים. מערכת הבריאות שלנו עושה עבודה מדהימה. אני מקווה שכבר מחר או מחרתיים נגיע ל-170 אלף חיסונים ביום".

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר כי "אנחנו עדים לגל שני של חיסונים, בכל שבוע נקבל משלוח חדש של חיסונים. היום בעצם התחילו לתת את המנה השנייה בקהילה, גם כאן באשדוד צוותי ההוראה מתחילים להתחסן. זה יקל על המערכת בגלל שהמורים לא יצטרכו בידודים, כמו שהחיסון השפיעו כל מערכת הרפואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully