וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נתן טיפ למלצרית, לקח אותו בחזרה - ורבים מסכימים שצדק

23.1.2021 / 23:27

אדם סיפר ברשת החברתית כי החליט לקחת בחזרה את הטיפ ששילם למלצרית אחרי שהיא באה בטענות על הסכום שהוא שילם לה, אבל כשהציג את הסיפור כולו הרשת הייתה מאחוריו באופן מלא

ארוחה פשוטה במסעדה הפכה להשפלה גדולה עבור אדם אחד לאחרונה. לא בגלל שמשהו מוזר שקרה לו עם הארוחה, אלא בגלל תקלה שקרתה בינו לבין המלצרית, שהשפיעה על כל הערב שלו.

זו הייתה אמורה להיות ארוחה נעימה במסעדה בקנדה, והכל התקדם בצורה טובה, עד שהגיעו לרגע התשלום. "סעדתי במסעדה סינית מקומית עם חבר", כתב האדם האנונימי ב-Reddit, "אוכל נהדר, אבל אין שום אינטרקציה עם המלצרים, מלבד הבאת האוכל. שומרים את המקום מראש באינטרנט, וברגע שמתיישבים, מזמינים גם כן ברשת, בגלל זהירות מהקורונה. החשבון יצא בערך 30 דולר, ונתתי לה קצת יותר מ-15 אחוזים, 5 דולרים". הכל הלך לפי התוכניות עד ש: "המלצרית לקחה את החשבון, שילמנו במזומן, וכשהתכוננו ללכת, היא החזירה את חמשת הדולרים שהשארנו בשביל הטיפ ובצורה אגרסיבית אמרה: "האם היה משהו לא בסדר עם האוכל? איפה שאר הטיפ?".

מלצרית מקבלת טיפ במסעדה. Shutterstock, ShutterStock
כסף כסף ציפתה המלצרית לקבל?/ShutterStock, Shutterstock

הגישה הזו לא התאימה לאותו אדם, שהחליט לא לעבור על כך לסדר היום. "לא ציפיתי לתגובה הזאת בכלל, והייתי בהלם ומבולבל מכל מה שקרה. זו הפעם הראשונה שאמרו לי שלא נתתי מספיק טיפ, ואני תמיד נותן 15 אחוזים", הוא סיפר, "בצעד של תסכול, לקחתי את הטיפ בחזרה ויצאתי מהמסעדה עם החבר שלי מבלי לומר מילה, למרות שהמלצרית ניסתה לגרום לנו לשים אליה לב שוב כשעברנו על פניה".

הוא ממשיך ואומר: "באותו הרגע, שנינו הסכמנו שזה הדבר הכי משוגע שהמלצרית יכלה לעשות, כאילו התנהגה שלא נתנו טיפ בכלל. מי שהתעמתה איתנו לא הייתה איתנו בקשר כל הארוחה, חוץ מלהביא לנו את האוכל. אבל כשאני חושב על זה שוב, אני תוהה האם יכולתי לעשות משהו אחרת? האם הייתי צריך להתעלם מהבקשה שלה ולהשאיר את הכסף על השולחן או לתת לה עוד כסף ולסיים עם זה?".

השאלה ב-Reddit הפכה אותו לגיבור היום, אחד המגיבים אמר: "15 אחוזים זה הגיוני, במיוחד שקל יותר לשים שטר של 5 דולרים. בנוסף, ההבדל בסכום כזה בין 15 אחוזים ל-20 אחוזים הוא דולר, אני לא מבין למה היא ציפתה?". אדם שני הוסיף: "15 אחוזים זה מספיק, נתת יותר. לקחת את הטיפ בחזרה היה משהו שאתה זכאי לו ובהחלט מוצדק", ושלישי סיכם: "שמח שלקחת את ה-5 בחזרה, למזלה היא לא פוטרה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

קיראו את הסיפור המלא שלו ושיפטו בעצמכם

הגבר שלקח חזרה טיפ ממלצרית. REDDIT, צילום מסך
הגבר שלקח חזרה טיפ ממלצרית/צילום מסך, REDDIT

מה אתם הייתם עושים?

לוקחים חזרה את הטיפ
משאירים בכל זאת טיפ
5839 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully