וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשף שיטה גאונית לסגירת שקיות של קפואים שתפוצץ לכם את המוח

26.1.2021 / 23:38

תשכחו מכל מה שידעתם עד עכשיו על פתיחה וסגירה של שקית ירקות או צ'יפס קפואים. פיליפ קווין מקווינסלנד העלה סרטון גאוני שצבר כבר מעל למיליון צפיות בו הוא חושף דרך פשוטה ויעילה במיוחד לחיתוך השקיות שחוסכת המון כאב ראש בסגירה שלהן

שיטה לסגירת שקיות ירקות קפואים/@philiky

תשכחו מכל מה שידעתם עד עכשיו על פתיחה וסגירה חוזרת של אריזות ושקיות, במיוחד שקיות של אוכל קפוא. פיליפ קווין מקווינסלנד, העלה סרטון ויראלי במיוחד לטיקטוק שבו הוא חושף שיטה קלה אבל גאונית לפתיחה וסגירה של שקית צ'יפס קפוא שמאפשרת לו לאפסן אותה במקפיא תוך כדי שמירה על הטריות והאטימות בלי מאמץ.

מה הוא עשה אתם שואלים? במקום לחתוך את השקית לרוחב כפי ש(כמעט) כולנו עושים, הוא חתך אותה באמצע לאורך ויצר מעין שתי לולאות של השקית ועם הקצוות שנשארו לשקית הוא קשר אותה בקלות בצורה הרמטית, בלי להזדקק לאטב או אביזר לאטום אותה.

שיטה לסגירת שקיות של ירקות קפואים. @philiky, צילום מסך
פשוט גאוני/צילום מסך, @philiky

חושבים שזה ברור מאליו? זה לא מה שחשבו מעל מיליון צופים שראו את הסרטון והתמוגגו. "אני מתרשמת, וואו. איך לא ניסיתי את זה מעולם?", כתבה גולשת אחת, "לא. פשוט לא. 26 שנים אני חיה ולא חשבתי עת זה!?", כתבה מגיבה נוספת, "זה כל כך פשוט, אבל עדיין לא ניסיתי את זה מעולם ולא חשבתי את זה. המוח שלי מתפוצץ".

הרבה מגיבים כעסו על הגבר שחתך את השקית באמצע, אבל התרשמו מאוד לאחר מכן כשראו איזה שימוש הוא עושה בחיתוך הזה כדי לקשור אותה. מה אתם אומרים?

צפו בטריק הגאוני

@philiky

Yess was I am phat but no this want just for me and yes I did add more after??#fyp #foodthingz #food #lifehacks #foodhacks #foodfetish #trend #foru

♬ Buss It - Erica Banks

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully