וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוש ספייס מצדיקה את המוניטין

19.12.2000 / 12:47

קוראי ה"היט" הבריטי הכתירו את ויקטוריה אדאמס מהספייס גירלז כ"מתלבשת הטובה ביותר" השנה; "אני ממש מוחמאת, אבל דיוויד צריך לזכות", אמרה פוש על בעלה, שהגיע למקום השלישי

ויקטוריה אדאמס הספייס גירלית נבחרה לכוכבת המתלבשת הטובה ביותר של שנת 2000, במשאל שערך מגזין ה"היט" הבריטי. אדאמס, המכונה פוש ספייס ואחראית על אגף הסטייל והשיק בלהקה, ידועה בזכות סגנון הלבוש היוקרתי שלה. במאבק על התואר ניצחה בין היתר את בעלה, שחקן הכדורגל דיוויד בקהאם, שהגיע רק למקום השלישי.

פוש אמרה בתגובה: "אני ממש מוחמאת – אבל אני חושבת שדיוויד היה צריך לזכות". עורך ה"היט", מארק פרית', אמר: "לוויקטוריה יש סגנון אמיתי וחוש לאירועים. היא יודעת שיצלמו אותה ברגע שתצא מהדלת, ולכן היא תמיד דואגת שיהיה לנו על מה לדבר".

היא ובקהאם חגגו את הזכייה גם בתואר הזוג הסלבריטאי של השנה, לפני ג'ניפר אניסטון ובראד פיט, שהתחתנו השנה, ומדונה וגאי רי'צי, שיתחתנו בסוף החודש.

עם זאת, ויקטוריה הושפלה קלות כשהגיעה למקום החמישי ברשימת המתלבשים הגרועים ביותר של השנה. הזוכה המאושרת בקטגורייה הזו היא הזמרת מייסי גריי.

השחקנית והדוגמנית קלי ברוק שלבשה שמלה עקומה, שחשפה את תחתוניה, בבכורת הסרט "סנאצ'", זכתה בפרס כפול – התלבושת הטובה והגרועה של שנת 2000.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully