וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגר יוטל על השטחים עד לאחר הבחירות

26.1.2003 / 11:56

שר הביטחון: אנו נמצאים בעיצומה של מתקפת טרור, ארגוני המחבלים ינסו להשפיע על ההליכים הפנימיים בישראל; 25 אלף שוטרים, חיילים ומאבטחים פרטיים ישמרו על הסדר בקלפיות

שר הביטחון, שאול מופז, אמר היום כי "אנו נמצאים בעיצומה של מתקפת טרור לקראת הבחירות בישראל". במהלך סקירה ביטחונית שנתן השר לשרי הממשלה, אמר מופז, כי בידי כוחות הביטחון התרעות רבות על פיגועים. לדבריו מערכת הביטחון תבצע בימים הקרובים שורת צעדים, כחלק מההיערכות לשבש את כוונת ארגוני הטרור לשבש את הבחירות ולהשפיע על ההליכים הפנימיים בישראל.

בקול ישראל דווח כי בין הצעדים שיינקטו: כוחות הביטחון יטילו אחר הצהריים סגר מלא על השטחים, וימנעו כניסת פלסטינים עד לאחר הבחירות; צה"ל תיגבר את המשטרה ב-1,500 חיילים; בכוונת כוחות הביטחון להטיל עוצרים וכתרים בכל מקום שיהיו לגביו התרעות כי מחבלים מתכוונים לצאת ממנו לפיגועים.

במהלך יום הבחירות יתפרסו בארץ 25 אלף שוטרים, חיילים ומאבטחים פרטיים שיאבטחו את יום הבחירות ברחבי הארץ. בגלי צה"ל דווח כי מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב שלמה אהרונישקי, קרא לציבור לגלות עירנות.

מופז גם הציג בפני הממשלה נתונים, לפיהם בשלושת החודשים האחרונים יש ירידה ניכרת בהצלחת פיגועי ההתאבדות עקב פעילות כוחות הביטחון. לדבריו, הפעילות כוללת הגברה של הלחץ והרחבת היקף המעצרים. הוא הוסיף, כי ישראל משבשת ביצוע של פיגועים בעומק הערים הפלסטיניות, וצה"ל "קוטף" את המתאבדים מבתיהם.

השר הוסיף כי מערכת הביטחון מאיצה את תוכנית חלוקת הנשק לאזרחים בקו התפר ובהתנחלויות. הוא ציין, כי יש חשיבות גדולה להימצאות נשק בידי התושבים כגורם ראשון שעלול להיתקל במחבלים החודרים ליישובים. בנוגע לפעולה הלילה ברצועת עזה, אמר מופז כי מטרתה היתה להקטין את היכולת לשגר טילי קסאם לעבר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully