וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: צעירה דרסה את האקס והחברה החדשה שלו ונכלאה ל-3 וחצי שנים

19.1.2021 / 0:01

נערה בת 18 דרסה את בן זוגה לשעבר וחברתו ב"התקף זעם בלתי נשלט" וניסתה לברוח. בחודש שעבר נגזרו עליה 3 וחצי שנות מאסר. המקרה הקשה תועד במצלמה ופורסם השבוע ברשת

דורסת את האקס שלה והברה החדשה שלו בתחנת אוטובוס/WMP

נערה בת 18 נסעה ברכב של אמה כשלפתע הבחינה באקס שלה וחברתו החדשה צועדים ברחוב. "בהתקף זעם בלתי נשלט", כפי שתואר במסמכי בית המשפט, הנערה הבריטית הפנתה את הרכב לעברם ודרסה אותם, פצעה שני הולכי רגל נוספים ונכנסה בתחנת אוטובוס.

על פי מסמכי בית המשפט שדן בעניינה, לידיה באיה בת ה-18 רבה מוקדם יותר באותו יום עם בן זוגה לשעבר בן ה-19. במקרה שאירע בסביבות השעה 13:00 ב-14 באוגוסט 2020, באיה הבחינה באקס ובחברתו החדשה בת ה-16 בפארק סלי שבדרום-מערב בירמינגהם. בפעולה מכוונת היא עלתה על המדרכה עם מכונית רנו קפצ'ור השחורה של אמה ודרסה את הזוג ושני הולכי רגל נוספים והתנגשה בתחנת אוטובוס. לאחר מכן היא יצאה מהרכב והתרחקה מהמקום. הנוסעים באוטובוס שתיעדו במצלמות את הנעשה מיהרו לסייע לפצועים שהועברו מידית לטיפול בבית החולים.

לידה באיה דרסה את האקס שלה וחברתו החדשה. WMP, צילום מסך
לידה באיה דרסה את האקס שלה וחברתו החדשה/צילום מסך, WMP

בתקשורת המקומית דווח שבעקבות הדריסה עוברת אורח בת 58 סבלה משברים באגן ונותרה מפוחדת לצאת מביתה. אישה שנייה, בת 45, נותרה עם חתכים וחבלות, כמו גם האקס וחברתו שהחלימו מאז. באיה נעצרה במרחק קצר ממקום בחשד לניסיון רצח. היא הודתה בשני סעיפים של ניסיון לגרום לפגיעה גופנית חמורה ובסעיף אחד של גרימת פציעה קשה בנהיגה מסוכנת בפני בית המשפט וולברהמפטון קראון ב-17 בנובמבר 2020.

באיה, מדודלי, ווסט מידלנדס, נכלאה ברביעי שעבר ל-3 וחצי שנים. עם שחרורה ייאסר עליה לנהוג למשך 12 חודשים והיא תידרש לעבור טסט מורחב לפני שתורשה שוב לשבת מאחורי ההגה.

לידה באיה דרסה את האקס שלה וחברתו החדשה. WMP, צילום מסך
הרגע בו המכונית פנתה לכיוון הזוג/צילום מסך, WMP

אנדי ג'ונס, מיחידת ההגנה הציבורית של כוחות המשטרה, מסר בתגובה: "ההשלכות של הזעם הבלתי נשלט של באיה באותו יום היו קטסטרופליות. ממש במזל פציעות הקורבנות לא היו חמורות יותר או אפילו קטלניות".

לידה באיה דרסה את האקס שלה וחברתו החדשה. WMP, צילום מסך
כך נראה הרכב לאחר ההתנגשות/צילום מסך, WMP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully