וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטריד: שני גברים קפצו מהקומה ה-25 בערב השנה החדשה

11.1.2021 / 0:01

בעיצומה של חגיגה בבר על גג מלון בארצות הברית החליטו שני גברים, שככל הנראה מתמחים בקפיצת בסיס, להדהים את הלקוחות ולקפוץ מהמעקה. בתום בהלה קצרה התגלה כי הם היו מצויידים במצנחים ונחתו בשלום, אך פונו מהמלון והמשטרה החלה בחקירה

שני צנחנים קופצים ממרפסת בניין/AmandaReality

סרטון מדהים מראה את הרגע בו שני גברים קופצים מבר שנמצא על גג בניין, וגורמים לבהלה אצל הלקוחות, הסרטון שפורסם בשבוע שעבר בטוויטר צולם בערב השנה החדשה בקומה ה-25 של מלון גראנד האייט בנאשוויל באזור השעה 7 בערב. ניתן לראות בו אנשים יושבים על הבר ושותים כשקו הנוף של העיר מאחוריהם, אבל מצב הרוח משתנה ברע כששני גברים מטפסים לפתע על חפצים לפני שהם ניגשים אל המעקה של הגג. אישה נשמעת ברקע צועקה: "הולי שיט, או מיי גוד, או מיי גוד", בעוד אנשים מבקשים מהם לרדת.

שני הגברים נראים מאזנים את עצמם על המעקה, כשהרחוב מתחתיהם. אחד מהם, עם מצנח אדום, מועד אחורה ולא נופל ברגע האחרון בעזרת שולחן בר. האישה שמצלמת נשמעת בהלם כשהקופץ הראשון זורק את עצמו מראש הבניין ואז השני עוקב אחריו וקופץ אל הרחוב. הסרטון מסתיים כשהשניים עם המצנחים נראים נוחתים בשלום.

הקפיצה המדהימה

מלון גראנד האייט נאשוויל. מלון גראנד האייט נאשוויל, אתר רשמי
זה המלון ממנו קפצו השניים. גראנד האייט נאשוויל/אתר רשמי, מלון גראנד האייט נאשוויל

ב-CNN דווח שגורמים בצוות אבטחת המלון סיפרו שהגברים הם ככל הנראה אורחים של המלון, הסרטון הועבר אל המשטרה שניסו לגלות את זהות הקופצים שעדיין הייתה לא ידועה. שני האורחים, כמו גם כל מי שמגיע למקום, יכול להשתמש בבר, אבל לאחר זמן קצר התברר שהשניים אכן היו אורחי המלון. הנהלת המלון הוציאה הודעה בו כתבה: "מנהלי המלון הודיעו לרשויות במיידית, והאורחים פונו ונאסר עליהם לחזור אל המלון. אנחנו מגנים את המעשה המסוכן הזה, ושאלות נוספות יכולות להיות מופנות אל משטרת נאשוויל".

קפיצת בסיס היא ספורט אקסטרים ובו אנשים קופצים מבניינים, אנטנות, מגדלים ומקומות נייחים נוספים. בניגוד לצניחה חופשית ממטוסים, בקפיצת בסיס לקופצים יש זמן קצר במיוחד לפתוח את המצנחים שלהם, ואין להם זמן לטפל בתקלות שעשויות להתרחש. בגלל שמדובר בספורט כל כך מסוכן, הוא לא חוקי במקומות מסוימים. מ-1981 ועד 20202 אירעו לפחות 383 מקרי מוות של קופצי קפיצת בסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully