וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה בפלורידה: הותקפתי על ידי אווז

26.1.2003 / 10:03

אשה שטיילה בפארק טוענת: נאלצתי להאבק בחיה הטריטוריאלית והאגרסיבית - נפלתי ושברתי את עצם הזנב; הנהלת הפארק: האווז "הוגלה" לאחר התקרית; ל-22 נוספים הוצא "צו גירוש" מהמקום

אישה בפלורידה תובעת את מחוז פאלם ביץ' בטענה כי הותקפה על ידי אווז כשטיילה בפארק ציבורי. לטענתה, אסור לתת לאווזים להסתובב באופן חופשי ברחבי הפארק מאחר והם "חיות תוקפניות".

רשת איי.בי.סי דיווחה כי דרלין גריפין, סייעת רפואית בת 30 הגרה בפאלם ביץ', מספרת כי בפברואר אשתקד זינק האווז על בנה כשעמד ליד הבריכה בפארק אוקיהילי במחוז. גריפין טוענת כי היא זינקה לכיוון בנה כדי להגן עליו מפני האווז, ואז נשך אותה האווז ברגלה. "הוא קרקר לעברי ונראה היה שהוא עומד לתקוף אותי שוב", אמרה.

גריפין טוענת כי נאבקה עם הציפור, שגובהה מטר אחד, וכתוצאה מכך נפלה ושברה את עצם הזנב. בתביעה נטען כי לאווזים יש היסטוריה של חיות טריטוריאליות ואגרסיביות אך בפארק אין כל שלט המזהיר מפניהם. בכתב ההגנה של מחוז פאלם ביץ' נאמר כי אין כל סיבה להזהיר את המבקרים בפארק מהתנאים הברורים מאליהם.

אריק קול, עוזר למנהל הפארקים בפאלם ביץ', אמר כי האווז "הוגלה" מהפארק לאחר התקרית. לדבריו, הפארק לא הסתפק בכך והוציא "צו גירוש" לאווזים סוררים. מספר חודשים לאחר מכן שכרה הנהלת הפארק לוכד כדי שיפנה 22 אווזים שהפכו להיות בלתי נשלטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully