וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכיפה מול נתוני התחלואה: ועדת החינוך מתכנסת

הוועדה, בראשות ח"כ רם שפע (כחול לבן) הפכה לפני כשבוע את החלטת הממשלה והחזירה את שכבות ה'-י' ללמידה מלאה מרחוק, למרות ההכרזה על הסגר. "מתן החיסונים היה מאפשר לנו להשאיר את מערכת החינוך פתוח", הצהיר שפע

פרויקטור אש: כל הרחבת הפעילות במערכת החינוך תצריך הארכת הסגר/צילום: לע"מ

ועדת החינוך בראשות ח"כ רם שפע (כחול לבן) מתכנסת היום (שני) לדיון בנושא "מדיניות פתיחת מערכת החינוך ומעקב אחר יישום האכיפה, נתוני התחלואה וההשלכות הנפשיות". זאת, ברקע קריאת משרד הבריאות לסגור את מערכת החינוך כדי להיאבק בתחלואה, וברקע דרישתם של עובדי ההוראה לזכות בקדימות לחיסונים נגד נגיף הקורונה.

לפני שבוע הוועדה הפכה בצעד שנוי במחלוקת את החלטת הממשלה להחזיר את שכבות ה'-י' ללמידה מלאה מרחוק, וקבעה כי כל השכבות במערכת החינוך ילמדו במוסדות ביישובים ירוקים וצהובים במהלך הסגר.

למרות עמדת ועדת החינוך, במערכת הבריאות קראו בימים האחרונים לסגירה של כל מערכת החינוך, לאור העלייה בתחלואה. ראש שירותי הבריאות במשרד, ד"ר שרון אלרעי פרייס, אף אמרה היום בריאיון ל-103FM כי החליטה שלא לשלוח את בנה לבית הספר בשל כך. "צריך לעצור את המדינה לשבועיים לפחות", אמרה אלרעי-פרייס, "אנחנו נמצאים במגיפה דוהרת, צריך לעצור ולהבין שכרגע השיקולים הבריאותיים מנצחים". בסוף השבוע קראו גם ראשי רשויות להורים להימנע משליחת הילדים למערכת החינוך, אם הם יכולים לעמוד בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully