וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נציג רפובליקני בן 41 שנבחר לקונגרס מת מקורונה

לוק לטלואו מלואיזיאנה היה אמור להיות מושבע ביום ראשון הקרוב, אך מצבו התדרדר בבית החולים והוא מת מהווירוס. הוא חבר הקונגרס הראשון שמת מהנגיף. בלואיזיאנה יורידו את הדגל לחצי התורן

בווידאו: ביידן מותח ביקורת על קצב החיסונים נגד קורונה בממשל טראמפ/צילום: רויטרס

נציג רפובליקני שהיה אמור להיות מושבע לקונגרס ביום ראשון הקרוב מת מנגיף הקורונה. לוק לטלואו בן ה-41 נבחר לייצג את המחוז החמישי של לואיזיאנה, אך הוא פונה לבית החולים יום אחרי שהודיע ב-18 בדצמבר שהוא אובחן חיובי לווירוס. הוא חבר הקונגרס הראשון שמת מהנגיף, שגבה את חייהם של יותר מ-333 אלף אמריקנים.

מושל לואיזיאנה, ג'ון בל אדוורדס, הורה על הורדת הדגלים לחצי התורן לקראת הלווייתו של לטלואו והביע תנחומים למשפחה. "אני שבור מכך שהוא לא יוכל לשרת את אזרחינו כנציג, אבל אני יותר שבור עבור משפחתו האוהבת", צייץ. לטלואו הותיר אחריו אישה ושני ילדים צעירים.

המשפחה מסרה כי היא "מעריכה את התפילות והתמיכה הרבות במהלך הימים האחרונים", אבל היא ביקשה פרטיות בזמן "הקשה ולא צפוי" שהיא חווה.

במהלך קמפיין הבחירות שלו, לטלואו הצטלם עם הנשיא היוצא דונלד טראמפ, שבעצמו נדבק בקורונה באוקטובר וטופל בבית חולים. ארצות הברית עדיין בעיצומה של המגיפה, למרות תחילת מבצע החיסונים, שלטענת הנשיא הנבחר ג'ו ביידן מתקדם באטיות.

לוק לטלואו לצד הנשיא דונלד טראמפ. מתוך יוטיוב, צילום מסך
לטלואו וטראמפ במהלך קמפיין הבחירות/צילום מסך, מתוך יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully