וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרה את ההמלצות שלה: מומחית בבית הלבן סעדה עם המשפחה - ותתפטר

ד"ר דבורה בריקס הפצירה באזרחי ארה"ב שלא להתכנס במהלך חג ההודיה כדי להימנע מהתפשטות הנגיף. ואולם, התברר שהיא בעצמה סעדה עם בני משפחתה והיא הודיעה שהיא תעזוב לאחר כניסת ביידן. התירוץ: "הבת שלי לא יצאה מבית 10 חודשים"

בווידאו: ביידן התחסן נגד קורונה בשידור חי/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

יועצת בכירה בבית הלבן למאבק במגיפת הקורונה תתפטר אחרי שאירחה את משפחתה לחג המולד בניגוד להמלצות שלה עצמה. ד"ר דבורה בירקס ציינה את הביקורת שספגה על שאירחה את משפחתה בדלוואר מוקדם יותר החודש כסיבה להתפטרות המתוכננת שלה.

"החוויה הזו הייתה קצת יותר מדי", אמרה המומחית, שלפי הדיווחים קיוותה להישאר בממשלו של נשיא ארצות הברית הנבחר ג'ו ביידן, עם כניסתו לבית הלבן בעוד פחות מחודש. "זה קשה מאוד למשפחתי".

בירקס, חוקרת איידס בעלת שם עולמי, עובדת בממשל האמריקני מאז תקופתו של רונלד רייגן. בריאיון שהעניקה אתמול לכלי תקשורת בארצות הברית, היא לא ציינה מתי היא תתפטר, אלא אמרה שהיא תעשה זאת אחרי שתסייע לממשל הבא. היא נהגה בתדרוכים של ממשל טראמפ על המגיפה במהלך החודשים האחרונים, ולקראת חג ההודיה היא קראה לאמריקנים להישאר בבתיהם.

ד"ר דבורה בירקס מתכוננת לדבריו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ במבצע חיסון בבית הלבן, 8 בדצמבר 2020. רויטרס
קיוותה להישאר חלק ממשל ביידן. בירקס/רויטרס

עם זאת, ביום ראשון נחשף כי היא נסעה מוושינגטון לאחד הבתים שברשותה, הנמצא באי פנוויק שבדלוואר, והתכנסה עם שלושה דורות ממשפחתה, משני משקי בית שונים. היא אמרה להגנתה כי היא הגיעה לבית בדלוואר לקראת מכירתו האפשרית, אך הודתה כי היא סעדה עם משפחתה במהלך הביקור.

הבת שלי לא יצאה מהבית הזה עשרה חודשים, ההורים שלי היו מבודדים עשרה חודשים", אמרה בירקס. "הם נכנסו לדיכאון עמוק, כפי שאני בטוחה שמבוגרים רבים שלא ראו את ילדיהם ונכדיהם. ההורים שלי לא הצליחו לראות את הילד שלהם במשך יותר משנה. כל אלו דברים קשים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully