וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק תשרוף מיליוני חורפנים מתים אחרי שעלו מתוך האדמה

הממשלה אמרה כי היא תוציא 4 מיליוני פרטים מתים משטח קבורה באזור צבאי, אחרי שהתגלה שהם פולטים גזים רעילים לאחר שנרקבו. התושבים חוששים מזיהום מקורות המים באזור. דנמרק השמידה את כל אוכלוסיית החורפנים שלה בשל מוטציית קורונה

בווידאו: ראש ממשלת דנמרק פרצה בבכי בחוות חורפנים/צילום: רויטרס

דנמרק תוציא מהאדמה מיליוני חורפנים מתים שהשמידה כדי להכחיד מוטציה של נגיף הקורונה. הממשלה אמרה כי כארבעה מיליון פרטים יוצאו מהקברים ההמוניים שאליהם הושלכו, והם יישרפו כדי למנוע זיהום סביבתי. התכנית אמורה לצאת לדרך במאי, אז, לפי גורמים רשמיים, יחלוף הסיכון לזיהום מבעלי החיים המתים.

יותר מ -15 מיליון חורפנים הושמדו בדנמרק, במהלך שהרס את תעשיית הפרווה שלה, הגדולה ביותר באיחוד האירופי. חלק מהם, שנקברו בשטח צבאי במערב המדינה, עלו מעל פני הקרקע בגלל גזי החנקן והזרחן שנוצרו עם הריקבון שלהם.

שני אתרי הקבורה שנויים במחלוקת רבה, משום שאחד נמצא ליד אגם רחצה והשני לא רחוק ממקור מי שתייה. התושבים התלוננו על לרשויות בשל החשש מזיהום המים, ומשרד המזון והחקלאות אמר אתמול ראשון כי הממשלה אספה די תמיכה בפרלמנט כדי לחפור את הקברים בשנה הבאה.

"אחרי שהחורפנים כבר לא יהיו מזוהמים עם קוביד-19, הם יועברו למתקן שריפה, שם הם יישרפו בתור פסולת מסחרית", אמר המשרד.

דנמרק הודיעה בתחילת החודש שעבר כי היא תשמיד את כל אוכלוסיית החורפנים שלה, לאחר שהתגלה זן חדש של קורונה בחוות גידול. הזן יצר חששות כי הוא יפגע ביעילות החיסונים נגד קורונה, אך הממשלה הודתה לאחר כמה ימים כי המהלך יצא לדרך בחופזה וללא בסיס חוקי.

פינוי חורפנים מתים נגועים בקורונה באזור צבאי ליד הולסטברו בדנמרק 9 בנובמבר 2020.. רויטרס
עדיין נגועים בקורונה. קבר המוני של חורפנים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully