וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהובון אמריקאי: האלי ברי ניסתה להתאבד

24.1.2003 / 22:25

זאת לאחר ששמעה כי בעלה בגד בה בזמן שצילמה את "ג'יימס בונד - למות ביום אחר"; על פי הפרסום בלעה כמות גדולה של כדורים; מקור בהוליווד: ברי ניהלה מערכת יחסים עם וורן בייטי

הוליווד כמרקחה. הצהובון האמריקאי, "סטאר" מדווח נחרצות כי האלי ברי, שכובשת כל חלקה טובה (אם יש כאלה) בהוליווד, ניסתה להתאבד. ברי, שבכיה מוכר לכל צופה בטקס פרסים כל שהוא בשנה האחרונה, שמעה שבעלה, אריק בנט, בגד בה בזמן שהיתה בצילומי הסרט "ג'יימס בונד - למות ביום אחר". ברי לא התמודדה עם הבשורות הקשות וניסתה להתאבד באמצעות שתיית אלכוהול ובליעת כמות גדולה של כדורים. העיתון מבטיח לפרסם את הסיפור המלא במהדורה הבאה שלו.

על פי הפירסום בעיתון מדובר בסקנדל שנשמר בסודיות מוחלטת. "מקור בכיר בהוליווד" הוא שחשף בפני העיתון את הסוד השמור. לדברי המקור, גם ברי אינה טלית שכולה תכלת. לדבריו, היא ניהלה פלירטוטים רב משמעיים עם הקולגה שלה לסרט "בולוורת", וורן בייטי שצילמו ב-1998. בייטי, כזכור, נשוי לשחקנית אנט בנינג. המקור מספר גם כי כאשר עשתה ברי תאונה עם מכוניתה בברלי הילס בשנת 2000, התקשרה לבייטי כדי שיעזור לה.

לאחרונה מסתובבות בהוליווד שמועות כי מערכת היחסים של ברי ובנט עלתה על שרטון. השניים הודיעו כי הם "עובדים על הזוגיות". נאחל להם עבודה נעימה ואריכות ימים להאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully