וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: עונש מוות ל"רוצח הטוויטר", שחנק וביתר 9 אנשים

15.12.2020 / 13:49

טקהירו שיראישי, בן 30 פיתה דרך הרשת החברתית אנשים עם נטיות אובדניות, ורצח תשעה - שמונה נשים וגבר בני 15 עד 26 בביתו ב-2017. את קורבנותיו הנשים הוא תקף מינית. בית המשפט דחה את הטענות שהם הסכימו למותם, אך הרוצח הבטיח שלא יערער על העונש

"רוצח הטוויטר" בניידת משטרה בטוקיו, יפן, 27 בדצמבר 2020. רויטרס
נמצא כשיר לעמוד לדין. הרוצח בניידת משטרה בטוקיו, בחודש שעבר/רויטרס

בית משפט בטוקיו דן למוות היום (שלישי) אדם שרצח תשעה אנשים ב-2017 וזכה לכינוי "רוצח הטוויטר", אחרי שיצר קשר עם קורבנותיו דרך הרשת החברתית. טקהירו שיראישי, בן 30, הורשע ברצח, בביתור ובהחזקת גופות של תשעה אנשים בדירתו בעיר זאמה שבפרברי בירת יפן.

על פי התקשורת היפנית, התביעה טענה כי הוא יצר עמם קשר אחרי שהביעו מחשבות אובדניות. עם פרופיל שתרגומו החופשי הוא "תליין", שיראישי הזמין אותם לדירתו תוך שהוא מבטיח להם שיעזור להם למות. עורכי דינו טענו שהוא הרג אותם בהסכמתם.

השופט נאוקוני יאנו קבע אחרת, ואמר כי הם לא נתנו את הסכמתם למות, וכי הרוצח כשיר נפשית לעומד לדין על הרצח. נציגי טוויטר ביפן טרם הגיבו על גזר הדין, שיבוצע בתלייה בתאריך לא ידוע, כנהוג במדינה. הרוצח אמר עוד לפני המשפט כי הוא לא יערער על העונש, גם אם יהיה זה עונש מוות.

בתביעה אמרו כי הוא חנק וביתר שמונה נשים וגבר אחד, בני 15 עד 26, החל מאוגוסט ועד אוקטובר 2017. לפי סוכנות הידיעות קיודו, הוא אף תקף מינית את כל קורבנותיו הנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully