וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט מרדכי: עדויות עובדי המשרד תומכות בגרסת המתלוננת

19.12.2000 / 9:03

אתמול העידו במשפט מרדכי מזכירה ושני מאבטחים שעבדו בלשכה, ודיברו עם ש', אחת המתלוננות; "ראיתי אותה בוכה והיסטרית. היא אמרה שהשר הכניס לה ידיים מתחת לחולצה", סיפר המאבטח

אתמול הסתיים פרק עדויות התביעה במשפטו של יצחק מרדכי וביום שני הבא יעיד השר לשעבר, מטעם ההגנה. לבקשת עורכי דינו, יעיד מרדכי בדלתיים סגורות, ופרוטוקול העדות יפורסם לאחר מכן. לאורך כל המשפט ועדויות המתלוננות שמר מרדכי על שתיקה ולא הגיב.

"ידיעות אחרונות" מדווח כי במהלך המשפט העידו 19 עדים מטעם התביעה, בהם שלוש הנשים שהתלוננו נגד מרדכי. אתמול העידה יפית אברהם, שהיתה מזכירה בלשכת שר התחבורה יחד עם ש', שבעקבות תלונתה במשטרה נחשפה הפרשה. אברהם סיפרה שדיברה עם ש' יום לאחר שהתרחשה, כביכול, התקיפה נגדה. "היא היתה היסטרית, בכתה. היא אמרה שהשר נישק אותה ונגע לה בצוואר, הכניס לה יד מתחת לחולצה ודחף אותה לספה. אמרתי לה, את בטוחה? את לא מדמיינת? היא אמרה 'לא, אני בטוחה. אני מרגישה זוועה, אני חייבת להתקלח...".

אתמול העידו מטעם התביעה גם שני מאבטחים שעבדו בלשכת השר בתל אביב. המאבטח ערן קריספין סיפר כי ש' סיפרה לו שהשר "הרים לה את החולצה וליטף אותה סמוך לבטן. הייתי בהלם. לא נתקלתי בדבר כזה בחיים שלי".

המאבטח השני, פול אסולין, העיד כי ביום האירוע הוא הגיע ללשכה לאחר שהשר עזב. "ראיתי את ש' בוכה, רועדת והיסטרית. שאלתי אותה: 'מה קרה? השר צעק עלייך?' והיא אמרה: 'הוא לא צעק - הוא עשה'. ואז היא התחילה לספר לי שהוא נגע בה, הכניס לה ידיים מתחת לחולצה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully