וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאנית העולם בשחייה מפחדת מהים

24.1.2003 / 15:02

פרנצ'יסקה ואן אלמסיק הגרמניה, שבפרסומת שוחה לכאורה מאירופה לארה"ב, אמרה בראיון למגזין נשים: אני מפחדת לשחות בים. המחשבה שדג מגעיל ייגע בי גורמת לי לרעוד

השחיינית הגרמניה פרנצ'יסקה ואן אלמסיק, שזכתה באינספור מדליות בתחרויות בינלאומיות, סיפרה כי היא מפחדת לשחות בים הפתוח. השחיינית מתפרנסת גם מדוגמנות ואתר 'אננובה' מדווח כי בימים אלו היא משתתפת בפרסומת לטלוויזיה בגרמניה בה היא לכאורה שוחה מאירופה לארצות הברית.

בראיון מיוחד על השתתפותה בפרסומת, הודתה :"אני לעולם לא אעז לשחות כה רחוק מהחוף, כי אני מתה מפחד אם אני לא יודעת מה נמצא מתחת לרגליי כשאני שוחה. רק המחשבה שדג מגעיל ייגע בי או אפילו יתקוף אותי גורמת לי לרעוד מרוב פחד".

באליפות אירופה לשחייה שנערכה בשנה שעברה, זכתה ואן אלמסיק בחמש מדליות זהב. באחד מהמקצים השיגה את התוצאה הטובה ביותר שלה בשחיית 100 מטר - 56.64 שניות. בתחרות 200 מטר חופשי היא אף קבעה שיא עולמי של 1:56:64 דקות וזיכתה את מדינתה במקום הראשון בתחרות.

זו לא הפעם הראשונה שואן אלמסיק משחררת הצהרות מפוצצות. בראיון לעיתון "הבילד" לפני חודשיים אמרה כי היא נוהגת לקיים יחסי מין לפני תחרויות. "סקס זה דבר גדול אני לא מודאגת שזה יפגע בשחייה שלי. יחסי מין תמיד נתנו לי דחיפה גדולה" אמרה. כמו כן היא סיפרה באותו הראיון כי המקום שבו היא נהנית לקיים יחסי מין יותר מכל הוא המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully