וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער מג'וליס נהרג לאחר ששיחק בנשקו האישי של אביו

7.12.2020 / 13:37

מבדיקה ראשונית עולה כי בן ה-13 נפגע מפליטת כדור מנשקו של האב, איש כוחות הביטחון שהחזיק אקדח לצורך מילוי תפקידו. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו לבית המשפחה קבועו את מותו

בווידאו: נער מג'וליס נהרג לאחר ששיחק בנשק של אביו/צילום: מד"א

נער בן 13 נהרג היום (שני) מפליטת כדור מאקדח בביתו שבג'וליס. מבדיקה ראשונית עולה כי הנער שיחק עם נשקו האישי של אביו, איש שירות בתי הסוהר. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו לבית המשפחה קבעו את מותו של הנער במקום.

הדיווח במוקדי החירום התקבל סמוך לשעה 12:30 אז הוזעקו חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית המשפחה. הם הבחינו כי הנער, ריאן אבו חלא, נורה בראשו. הם פתחו מיד בפעולות החייאה, אולם הן לא צלחו. "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל תוך הבית שבו שכב נער כבן 13 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפרו פרמדיק מד"א מיכאל בביונישב והחובש חסיב שחאדה. "מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן לצערינו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרג בעקבות משחק בנשק. ריאן אבו חלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

‏"מדובר בטרגדיה נוראית", אמר לוואלה! NEWS ראש המועצה המקומית ג'וליס, עו"ד ויסאם נבואני. "קשה לעכל דבר כזה. לבי עם המשפחה ברגעים האלה הקשים מנשוא. אנחנו במועצה המקומית נעשה כל שנוכל לעזור להם. מדובר בתלמיד מצטיין בכיתה ח'. פגשתי אותו לא אחת בביקורים שלי בבית הספר. היה תמיד חייכני ומאיר פנים. כואב הלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אשה נספתה בשריפה ברחוב היען בירושלים, 6 במאי 2020. רוני כנפו
הנער נורה במהלך משחק עם נשקו של אביו. מד"א/רוני כנפו

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully