וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפיל הבודד בעולם" מצא בית חדש בקמבודיה

30.11.2020 / 11:54

קאוון, שהוחזק במשך שנים ארוכות בשלשלאות בגן חיות בבירת פקיסטן, הועבר למקלט לפילים אחרי קמפיין ממושך בהובלת הזמרת שר. "הוא אפילו ישן קצת", סיפר הווטרינר שליווה אותו בטיסה, שהועמסה ב-200 ק"ג של פירות

בווידאו: "הפיל הבודד בעולם" מועבר מפקיסטן לקמבודיה/צילום: רויטרס

פיל שזכה לכינוי "הבודד ביותר בעולם" הועבר היום (שני) לקמבודיה בטיסה מפקיסטן, לאחר שנים של קמפיין שהובילה הזמרת האמריקנית שר. קאוון ישהה במקלט פילים מקומי במדינה, אחרי שהוחזק לבדו במשך שנים רבות בגן החיות באסלאמאבאד.

שר בילתה עמו את הימים האחרונים שלו בפקיסטן, והיא קיבלה את פניו כשהמטוס נחת בעיר סיאם ריפ בקמבודיה. היא פגשה את הווטרינרים שליוו את הפיל, שהוטס בתיבה מיוחדת שיוצרה עבורו. הארגון לרווחת בעלי החיים Four Paws אמר כי לפיל המתינו 90 דקות נוספות של נסיעה וכי הוא צפוי להגיע לשמורה עם לאחר החשיכה, כך שהוא ישוחרר עם אור ליום שלישי.

טקס פרידה מהפיל קאוון בגן החיות באסלאמאבאד, פקיסטן, 23 בנובמבר 2020. רויטרס
יצא לחיים חדשים. קאוון בגן החיות באסלאמאבאד, בשבוע שעבר/רויטרס
הפיל קאוון מועבר מגן החיות באסלאמאבאד, פקיסטן, 29 בנובמבר 2020. רויטרס
פרידה מהמגדל. קאוון מועבר לנמל התעופה, אתמול/רויטרס

"קאוון אכל, הוא לא היה לחוץ, והוא אפילו ישן קצת, כשהוא נשען על דופן התיבה. הוא התנהג כמו נוסע מתמיד", אמר אמיר חליל, וטרינר של הארגון. "הטיסה הייתה ללא אירועים מיוחדים, שזה כל מה שאפשר לבקש כשאתה מעביר פיל".

הפיל קאוון מועלה למטוס בנמל התעופה באסלאמאבאד, פקיסטן, 30 בנובמבר 2020. רויטרס
התיבה נתפרה במיוחד למידותיו. קאוון מועלה למטוס, הלילה/רויטרס

הזמרת שר: "ילד גדול שלי"

שר כתבה שירים שקראו לשחרורו של הפיל, שלדבריה היה מוחזק בשלשלאות במשך 17 שנה. מאז 2012 הוא נותר לבדו, אחרי שהפילה סהלי, שהובאה מבנגלדש בשנות ה-90, מתה ב-2012.

הזמרת האמריקנית זוכת הפרסים הייתה חלק מצוות שהפיק סרט דוקומנטרי על חייו של קאוון, שהועבר מגן החיות על ידי עשרות פקחי טבע ומומחים מהארגון Four Paws, שהשתמשו במנוף ובחבל כדי להעביר את הפיל המורדם לתיבה. המטפלים שלו העלו יותר מ-200 ק"ג של מזון לטיסה, כולל בננות ומלונים, כדי להעסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully