וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מאבו סנאן מואשם שניסה לרצוח את אמו בסכין האטליז המשפחתי

27.11.2020 / 9:50

לפני כחודש הגיע ארקאן סעב, בן 21, לבית המשפחה, דקר את אמו שבע פעמים ונמלט כשהוא מותיר אותה מתבוססת בדמה. סעב הסתתר מהמשטרה במשך עשרה ימים, בסופו של דבר הסגיר את עצמו לפני כשבועיים ואז נעצר

בווידאו: גבר בעראבה רצח את אשתו ונמלט מהמקום/צילום: מד"א

פרקליטות מחוז חיפה הגישה ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ארקאן סעב, בן 21 מאבו סנאן בגין ניסיון לרצח וחבלה חמורה של אמו בת ה-47, אנג'וד סעב. האירוע התרחש לפני כחודש, ב-25 באוקטובר. סעב הגיע אז לבית המשפחה, נכנס פנימה, ועל פי כתב האישום הוא שלף מכיסו סכין מהאטליז המשפחתי והחל לדקור את אמו בגופה שוב ושוב, כל זאת בכוונה להרוג אותה.

מכתב האישום עולה כי הוא דקר אותה פעם אחר פעם, גם כאשר הרימה את ידיה על מנת להגן על גופה מפני הדקירות, גם כשהצליחה לקום מהספה עליה ישבה והחלה לצעוד לכיוון מרפסת הבית, במטרה להזעיק עזרה.

הפרקליטות טוענת כי בעוד אמו צועדת כשגבה מופנה כלפיו, המשיך סעב ודקר אותה שתי דקירות נוספות בגבה, בכוונה להמיתה. בסך הכל, דקר ארקאן סעב את אמו שבע דקירות, עד שהתמוטטה. אחר כך יצא מהבית ונמלט, כשהוא מותיר את אמו מתבוססת בדמה.

היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
פרקליטות מחוז חיפה ביקשה את הארכת מעצרו של סעב עד תום ההליכים המשפטים נגדו. היכל המשפט בחיפה/אתר רשמי, ללא

האם הובהלה לבית החולים לגליל המערבי בנהריה במצב קשה, כשהיא מורדמת ומונשמת, שם נותחה, טופלה ואושפזה. המשטרה עצרה בתחילה את בעלה בן ה-54. אחר כך שחררה אותו כשנפרקו מצלמות אבטחה בהן נראה הבן מגיע ועוזב את הבית על הטרקטור בו נהג ונגבו עדויות מבני משפחה שנזעקו לבית והספיקו לשמוע את האם נוקבת בשמו של בנה כמי שדקר אותה. הבן ארקאן סעב שהסתתר מהמשטרה במשך עשרה ימים, בסופו של דבר הסגיר את עצמו לפני כשבועיים ואז נעצר.

האירוע נחקר בתחנת גליל מערבי החדשה של המשטרה. ארקאן סעב שתק בחקירותיו. עתה, במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת התובעת עו"ד יעל ויסהוף מפרקליטות מחוז חיפה את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully