וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט זהב הוסיפה 50 מיליון דולר לשווי השוק שלה תוך חודש

23.1.2003 / 22:55

מחזור המסחר במניה זינק הערב ליותר מ-2 מיליון מניות - פי 20 מהמחזור הממוצע

אינטרנט זהב הוסיפה 50 מיליון דולר לשווי השוק שלה תוך חודש, והגיעה לשווי שוק של 70 מיליון דולר.

הלילה החליפו ידיים כ-5% מהון המניות של החברה, הנשלטת על ידי קבוצת יורוקום, שבשליטת שאול אלוביץ. בשבועיים האחרונים נרשמים מדי יום מחזורים חריגים במניה, שאיש בשוק ההון לא יודע את ההסבר להם. מחזור המסחר במניה זינק הערב ליותר מ-2 מיליון מניות - פי 20 מהמחזור הממוצע. לחברה יש 18 מיליון מניות.

אחת ההערכות המוזרות בשוק ההון היתה שהזינוק במניה נובע מהשם שלה - זהב. נשמעה טענה כי יש משקיעים אמריקאים שאינם יודעים מה החברה עושה והם קונים היום כל חברה שמריחה מזהב בשל הזינוק במחירי הזהב.

מי שעשוי ליהנות מהזינוק בשווי אינטרנט זהב הם בעלי המניות בחברת נטויז'ן ותבל בראשן, שהציעו למכירה את החברה בשוק לפני מספר שבועות.

על רקע הירידות החדות שספגו רוב המניות הישראליות בנאסד"ק ב-2002, בלטה אינטרנט זהב עם תשואה חיובית של כ-23% בתקופה זו. הדו"חות הכספיים של החברה הצביעו על הכנסות של 28.7 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2002, מלווים ברווח תפעולי של 3.9 מיליון דולר.

ברבעון השלישי של השנה דיווחה החברה על רווח נקי של 1.5 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 300 אלף דולר ברבעון המקביל. הרווח התפעולי הסתכם ב-1.6 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 700 אלף דולר בתקופה המקבילה. את הרבעון השלישי סיימה החברה עם 18 מיליון דולר בקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully