וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: שניים נהרגו בקפיצה ממטוס דקות לפני נחיתתו

23.1.2003 / 21:54

השניים הסתתרו בתא המטען של מטוס חברת "איר פראנס", שעשה דרכו לשנגחאי; המשטרה מעריכה כי מדובר בנוסעים סמויים, שקפצו כי חשבו שהמטוס נחת; ככל הנראה מדובר באירופאים

שני אנשים נהרגו אחרי שקפצו ממטוס נוסעים מספר דקות לפני שנחת בעיר שנגחאי, סין. אחד מהם נפל על בית מגורים, והשני נמצא בשדה פתוח בפרבר של העיר. השניים, המוגדרים כ"זרים", הסתתרו ככל הנראה בתא המטען של מטוס חברת "איר פראנס" שהתכונן לנחיתה בשדה התעופה, כך אומרים גורמים במשטרת שנגחאי.

חקירת המשטרה החלה מיד לאחר נחיתת המטוס. כל הנוסעים נחקרו על ידי המשטרה, והמטוס עוכב לצורך בדיקות נוספות. בבי.בי.סי דווח שדובר נציגות "איר פראנס" בסין, זאונג ינג, אישר את פרטי המקרה, אך אמר כי מסקנות החקירה טרם הוגשו, ויש להמתין להן לפני שמסיקים מסקנות. "חשוב לזכור שבשמיים היו באותה עת הרבה מטוסים ולא רק מטוס של החברה", אמר.

זהות ההרוגים עדיין לא פורסמה, אולם מקורות במשטרה מסרו לרשת הידיעות הצרפתית כי השניים היו אזרחים אירופאים. דובר משטרת סין אמר כי כרגע אין חשש שהשניים היו בעלי כוונות טרוריסטיות, וכי סביר להניח שמדובר במסתננים לא חוקיים. הדובר אמר כי הטיסה התארכה בשעה, מעבר לזמן המתוכנן. "יתכן שהשניים חשבו שהמטוס נחת, ולכן קפצו ממנו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully