וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ ג'וניור נדבק בקורונה. מה הוא יעשה בבידוד? ינקה את אקדחיו

בנו של נשיא ארה"ב הוא האחרון מבני המשפחה שאובחן חיובי לווירוס, אך הוא טוען שהוא לא סובל מתסמינים. הוא ביקש מעוקביו להמליץ לו על ספרים וסרטים לתקופת הבידוד, ואמר כי יהיו לו זמן לנקות את כלי הנשק הרבים שלו

בווידאו: ביידן מזהיר שאנשים נוספים עלולים למות אם טראמפ יעכב את העברת השלטון/צילום: רויטרס

דונלד טראמפ ג'וניור אובחן חיובי לנגיף הקורונה, בן המשפחה הרביעי שנדבק בווירוס שגבה את חייהם של יותר מרבע מיליון אמריקנים. הוא מצטרף לאביו, נשיא ארצות הברית, הגברת הראשונה מלניה טראמפ ובנם בארון, שהחלימו מהנגיף בחודש שעבר. גם בת זוגו של טראמפ ג'וניור, קימברלי גילפויל, נדבקה בווירוס.

בנו של הנשיא בן ה-42 הודיע על שנדבק בנגיף בסרטון שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, ואמר כי אין לו תסמינים, אולם הוא יישאר סגור בביתו ליתר ביטחון. הוא ביקש מתומכיו המלצות לספרים ולנטפליקס, לפני שהוסיף: "יהיו לי כמה ימים לבד ויש לי כל כך הרבה אקדחים שאני יכול לנקות לפני שאשתעמם".

כמו אביו, טראמפ ג'וניור הרבה לזלזל בחומרת המגיפה ורק בחודש שעבר אמר כי "כמעט שאין" מתים מנגיף הקורונה בארצות הברית, תוך שהוא מכנה את אלו שביקרו את גישת הממשל של אביו כ"מטומטמים לגמרי". ככל הידוע, יש לו שאיפות פוליטיות משלו והוא זוכה לפופולריות רבה בקרב בסיס התומכים הרפובליקני.

בנו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ ג'וניור, בוועידת המפלגה הרופבליקנית בארה"ב. 25 באוגוסט 2020. רויטרס, רויטרס
ביקש המלצות מתומכיו. דונלד טראמפ ג'וניור/רויטרס, רויטרס

טראמפ, שאושפז בחודש שעבר בבית חולים אחרי שחלה בקוביד-19, אמר היום כי בנו מרגיש "טוב מאוד", והודה לתומכיו בטוויטר. המדיניות של ממשלו מול התפשטות הנגיף, שבו נדבקו יותר כ-12 מיליון אמריקנים, פגעה בו בבחירות האחרונות שבהן ניצח יריבו הדמוקרטי ג'ו ביידן, אף שהוא עדיין מסרב להכיר בהפסדו.

בנוסף אליו ולבני משפחתו הקרובה, עשרות יועצים ומקורבים של טראמפ אובחנו חיוביים לווירוס בחודשים האחרונים, בהם ראש הסגל מארק מדוז ודוברת הבית הלבן קיילי מקנאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully