וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס האיחוד הלאומי "הפציץ" את הפלסטינים בעלונים

23.1.2003 / 14:15

בעלונים, שנכתבו בערבית, קראה המפלגה לתושבי הגדה לגרש הנהגתם כי היא נוטלת את כספיהם לעצמה; הטייס - ח"כ אליעזר (צ'יטה) כהן; פעילים חילקו עלונים גם במחסום בית לחם ובמחסום ארז

מטוס קל של האיחוד הלאומי פיזר לפני הצהריים עלונים בערבית מעל יישובים פלסטיניים בגדה המערבית. בעלונים - טענות על שחיתות ברשות הפלסטינית וכן קריאה לפלסטינים לגרש את הנהגתם, מכיוון שהיא נוטלת את כספיהם לעצמה. את המטוס הטיס מועמד מס' שמונה ברשימת המפלגה וטייס חיל האוויר לשעבר, ח"כ אליעזר (צ'יטה) כהן. בגלי צה"ל דווח כי פעילים של האיחוד הלאומי חילקו את העלונים גם במחסום בבית לחם ובמחסום ארז. עדיין לא ידוע כיצד הגיבו הפלסטינים על המלצות האיחוד הלאומי.

במצע המפלגה נכתב כי "האיחוד הלאומי תפעל להנהגת עונש מוות בחקיקה למחבלים רוצחים, כדי למנוע שחרורם המהיר במו"מ". המצע קורא גם ל"החזרת שליטה ישראלית מלאה בהר הבית ביום הראשון לכינון הממשלה החדשה, גם במחיר של עימות מלא".

בנוגע לערביי ישראל נכתב: "להדיח ראשי רשויות ערביות שיניפו דגל שחור ביום העצמאות ויכריזו עליו כ'יום הנכבה'"; "הנהגת משטר חירום במדינה במקרה של חידוש המהומות נוסח אוקטובר 2000; ו"הוצאת התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully