וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד מד"א תועד יורק על תמונת ישו במהלך בדיקת קורונה ביפו

16.11.2020 / 10:14

העובד שהגיע לבניין למשפחות נוצריות בעיר, תועד כשהוא מוריד את בגדי המיגון, מסיר את המסיכה ויורק פעמיים על סמלי הדת. הדיירים סיפרו כי פנו לפקידי מד"א, שהביעו את זעמם על המעשים - והעובד הושעה לאלתר. מד"א: "אירוע חמור, אין לו מקום בשורות הארגון"

בווידאו: תיעוד של עובד מד"א יורק על תמונות ישו ומריה ביפו/מערכת וואלה! NEWS

עובד מד"א שהגיע אתמול (ראשון) לערוך בדיקות קורונה בבניין למשפחות נוצריות ביפו, תועד כשהוא יורק על תמונות של ישו ומריה שהיו תלויות במקום. מסרטוני מצלמות האבטחה שהוצבו בבניין, נראה העובד של מד"א מוריד את בגדי המיגון, מסיר את המסיכה שעל פניו, יורק פעמיים על סמלי הדת הנוצרית ונכנס למעלית.

הדיירים סיפרו כי פנו לפקידי מד"א, שהביעו את זעמם על המעשים והחליטו לפטר את העובד. פקידי מד"א אף הביעו התנצלות בשמו על האירוע.

עובד מד"א שערך בדיקות קורונה ביפו ירק על תמונות ישו ומריה. ללא, צילום מסך
"אינו ראוי ללבוש את מדי הארגון". עובד מד"א בבניין ביפו/צילום מסך, ללא

במד"א גינו את התקרית ואמרו כי העובד הושעה לאלתר. "מדובר באירוע חמור שבגינו נקרא העובד לבירור בהנהלת מד"א. לעובד הובהר כי אינו ראוי ללבוש את מדי הארגון וכי אין לו מקום בשורותיו, והוא הושעה לאלתר", נמסר.

"בכירי מד"א יצרו קשר עם נציג הקהילה, הביעו זעזוע והתנערו מהמעשה", הוסיפו בארגון. "במד"א פועלים זה לצד זה נוצרים, מוסלמים, דרוזים ויהודים, דתיים וחילוניים במסירות אין קץ. מד"א, כארגון ההצלה הלאומי, ימשיך לפעול להצלת חיים בכל מקום ובכל זמן תוך ייצוג כלל הדתות והמגזרים במדינת ישראל".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully