וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה נוסח נפאל: בת המלך והעני

23.1.2003 / 10:05

אחרי הטבח שעברה, זוכה שושלת המלוכה הנפאלית לקצת נחת: בתו היחידה של המלך, הנסיכה פררנה, נישאה לבחיר ליבה; החתן, בן 29, בא מהעם כשהייחוס היחידי שלו הוא תואר יוקרתי במחשבים

כוהני דת הינדים שרו מזמורים והתפללו לאל הפיל – גנש – בשעה שהמשפחה המלכותית של נפאל השתתפה אתמול בטקס נישואיה של בתו היחידה של המלך ג'יננדרה לפשוט עם. טקס הכלולות הלילי סיפק למשפחת המלוכה ולעניי העם הזדמנות לשכוח את הטבח בו נרצחו 10 מבני המלוכה לפני 19 חודשים, ואת ההתקוממות של המחתרת המאואיסטית שגבתה מחיר דמים כבד במדינה.

אלפי נפאלים גדשו את רחובות הבירה, קטמנדו, והריעו לחתן החייכני בן ה-29, בשעה שרכב בכרכרה שחורה, רתומה לשני סוסים לבנים, לאורך שבעה ק"מ אל הארמון הנמצא בלב החלק העתיק של העיר. "זה דבר כה נפלא למשפחה המלכותית שחוותה טרגדיות רבות, לחגוג חתונה", אמר פקיד ממשלתי לסוכנות רויטרס.

המלך גי'ננדרה והמלכה קומל ליוו את בתם, הנסיכה פררנה בת ה-24, שלבשה סארי אדום רקום ופניה כוסו, בטקס שנוהל על ידי הכומר המלכותי הראשי. ההינדים מאמינים כי לבוש אדום מסמל מזל טוב לכלות.

הטקס שנערך על במה מוגבהת מכוסה בפרחים, שהוצבה על המדשאה המלכותית, היה פרטי לחלוטין. השתתפו בו קרובי משפחה ואורחים של המשפחה המלכותית. העם הנפאלי רואה במלוכה התגלמות של לורד וישנו, אחד משלושת האלים ההינדים. מלבד המשרתים והחתן לא זכה אף פשוט עם לחצות את שערי הארמון.

הנישואים בין הנסיכה, המחזיקה בתואר במנהל עסקים, והחתן - ראג' בהדור סין, איש מחשבים בוגר אוניברסיטת קליפורניה, אורגנו על ידי ההורים. בני משפחת המלוכה של נפאל נישאים בד"כ לצאצאים של נסיכים הודים, אך הפעם הם הסתפקה השושלת בבחור עממי עם ראש על הכתפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully