וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר וואלה! גיאוקרטוגרפיה: העבודה ירדה ל-18-19 מנדטים

23.1.2003 / 7:39

מהסקר עולה: אם פרס היה בראשות המפלגה - תזכה ב-26 מנדטים; גורמים בעבודה חוששים מהמשך ההידרדרות; כמעט שוויון עם מפלגת שינוי שמתחזקת מהסקר הקודם ועומדת על 16-17 מנדטים

מסקר שנערך אתמול על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה בראשות פרופ' אבי דגני עולה כי נמשכת מגמת הירידה של מפלגת העבודה. בסקר נשאלו הנדגמים עבור מי היו מצביעים לו היו נערכות הבחירות היום. את הסקר המלא ניתן לראות במדור "סקרי גיאוקרטגרפיה" בקישור המצורף.

מהנתונים עולה כי מפלגת העבודה ירדה אל מתחת ל-20 מנדטים ועומדת כעת על 18-19 מנדטים בלבד. זאת, מעט יותר ממפלגת שינוי העומדת על 16-17 מנדטים. עוד עולה מהסקר כי לו היה עומד שמעון פרס בראשות המפלגה היתה מקבלת העבודה 26 מנדטים.

הליכוד מקבל בסקר 31 מנדטים, ש"ס - 11, האיחוד הלאומי –11, המפדל – 5-6, המפלגות הערביות – 8, מרצ - 8, ישראל בעלייה – 4, חירות – 2, עם אחד 1-2.

במפלגת העבודה חוששים כי עד הבחירות שייערכו בעוד חמישה ימים תימשך ההדרדרות, ולראשונה מאז קום המדינה תהיה המפלגה לשלישית בגודלה.

נתונים נוספים שעולים מהסקר: הציבור לא מאמין כי לשתי המפלגות הגדולות יש תוכנית ליציאה מהמשבר הכלכלי ולמיגור הטרור וחלק גדול סבור כי כל ממשלה שתקום לא תצליח להביא לשיפור דרמטי במצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully