וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס אובחן חיובי לנגיף הקורונה: "חש בטוב ונכנס מיד לבידוד"

9.11.2020 / 8:50

השר לשיתוף פעולה אזורי הודיע בדיקה שערך אמש העלתה כי נדבק בנגיף. מטעמו נמסר כי הוא חש בטוב וממשיך לנהל את ענייני המשרד מביתו

בווידאו: אלרעי-פרייס אומרת שהם ימליצו לעצור את ההקלות, אם תהיה עלייה בתחלואה/צילום: לע"מ

השר לשיתוף פעולה אזורי, אופיר אקוניס (הליכוד), נמצא הבוקר (שני) חיובי לנגיף הקורונה. תוצאות הבדיקה, שנעשתה אמש, נמסרו לשר הבוקר, ובעקבות זאת הוא נכנס לבידוד בביתו, בהתאם להוראות משרד הבריאות. עוד נמסר כי הוא חש בטוב וממשיך לנהל את ענייני המשרד.

אקוניס הוא האחרון בשורת שרים וחברי כנסת שנדבקו בקורונה. לפני כחודש נדבקה השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל, שדיווחה על כך בטוויטר. "הלילה אובחנתי כחיובית לקורונה. אני חשה בטוב ומקווה להחלים במהירות בעזרת השם. שבוע טוב ורפואה שלמה לכל חולי ישראל", כתבה.

השר לשיתוף פעולה אזורי, ח"כ אופיר אקוניס כינוס מליאת הכנסת 24 באוגוסט 2020. אורן בן חקון, אתר רשמי
נכנס לבידוד בביתו. השר אקוניס במליאה/אתר רשמי, אורן בן חקון

בחודש שעבר אובחן גם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה כחולה בנגיף. "מלבד חום קל אני מרגיש בסדר ואמשיך לעבוד למען הציבור מהבידוד. אני קורא לכולם לנהוג ביתר זהירות ולהישמע להנחיות המסיכה, המרחק וההיגיינה. הנגיף הוא אמיתי, מסוכן, ומדבק", אמר.

בין נבחרי הציבור הנוספים שאובחנו כחולים בקורונה ניתן למנות את השרים רפי פרץ ופנינה תמנו-שטה, סגן השר גדי יברקן, השר לשעבר יעקב ליצמן (יהדות התורה), ח"כ סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת), חברי הכנסת ינון אזולאי ומשה אבוטבול (ש"ס) ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully