וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הסגל בבית הלבן אובחן בקורונה, והשתתף באירוע בחירות

גורמים ממשלתיים אמרו כי מארק מדוז בישר על אבחונו לעובדים בבית הלבן בשלישי. למרות זאת, הוא נראה ללא מסיכה וקרוב למשפחת טראמפ יום לאחר מכן. לפי דיווחים נוספים, יועץ בקמפיין ושלושה מקורבים לנשיא נדבקו גם הם, בעוד המגיפה שוברת שיאים ברחבי המדינה

בווידאו: מייק פנס בעצרת בחירות בקרוליינה הצפונית/צילום: רויטרס

ראש הסגל בבית הלבן, מארק מדוז, אובחן כחולה בנגיף הקורונה - כך אמרו היום (שבת) שני גורמים בכירים בממשל טראמפ. לפחות חבר נוסף בצוותו של הנשיא דונלד טראמפ נדבק בנגיף. הדיווחים על הידבקותו של מדוז מגיעים ימים ספורים לאחר שנראה עם טראמפ באירוע בבית הלבן, בו רבים מהמשתתפים לא עטו מסיכות.

מדוז והבית הלבן טרם אישרו או הגיבו על הדברים, ולא ידוע מתי נדבק או אם פיתח תסמינים של הנגיף. עם זאת, הגורמים אמרו שהוא שיתף את הבשורה עם עובדים בבית הלבן בשלישי, לאחר הבחירות לנשיאות.

מארק מדוז בבית הלבן, ארצות הברית, 25 באוקטובר 2020. AP
עמד סמוך למשפחת טראמפ אחרי שנדבק. מדוז/AP

ביום רביעי, בזמן שטראמפ עלה לבמה והכריז על ניצחון בבחירות ללא ביסוס, מדוז נראה ללא מסיכה, כשהוא עומד סמוך למשפחתו של הנשיא.

ניק טריינר, יועץ בקמפיין טראמפ, אובחן גם הוא כחולה בנגיף על פי דיווחים אחדים, ואחרים סיפרו ששלושה עוזרים נוספים של הנשיא נדבקו. מדוז וטריינר מצטרפים ליותר מ-30 עובדים בבית הלבן שאובחנו עד כה, בהם טראמפ ורעיתו מלניה.

עוד בוואלה!

המחוזות האדומים: מוקדי הקורונה בארה"ב הלכו עם טראמפ

לכתבה המלאה

החדשות מגיעות ברקע שבוע של שיאים יומיים במספר הנדבקים בארצות הברית. אתמול אובחנו 125,596 בני אדם כחולים בנגיף, היום השלישי ברציפות עם יותר ממאה אלף נדבקים. 1,137 חולים מתו אתמול, ולפי תחזית המרכזים לבקרת ומניעת מחלות במדינה, 31 אלף נוספים עשויים למות בשבועיים וחצי הקרובים. יותר מ-54 אלף אזרחים מאושפזים בבתי החולים וכ-11 אלף מתוכם בטיפול נמרץ.

מפרוץ המגיפה, אובחנו יותר מ-9.7 מיליון מתושבי ארצות הברית כחולים בנגיף, ויותר מ-236 אלף מתו ממנו. בסוף החודש שעבר, מדוז הודה כי ממשל טראמפ כבר לא פועל ל"השגת שליטה על המגיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully