וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת התנגשה במכונית באזור שפיים, הנהג נהרג

3.11.2020 / 8:14

מהנהלת רכבת ישראל אמרו כי הנהג פרץ מחסום בנקודת מפגש עם המסילה והתנגש ברכבת, למרות הפעלת אמצעי הזהירות. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בנהג, בן 43, פעולות החייאה - אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו

בווידאו: בן 9 נהרג מפגיעת משאית באשקלון/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 43 נהרג הבוקר (שלישי) לאחר שקרון רכבת התנגש עם רכבו באזור שפיים, בשטחי המועצה האזורית חוף השרון. מהנהלת הרכבת נמסר כי הנהג פרץ מחסום בנקודת מפגש עם המסילה, למרות הפעלת אמצעי הזהירות במקום. בעקבות התאונה, תנועת הרכבות במקום הופסקה.

"כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי עם פגיעה קשות מאוד בסמוך למסילה", סיפרו הפרמדיקית שובל גולן והחובש אבי דהרי ממד"א שהוזעקו למקום, "נהג הרכב, גבר בן 43 שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

תאונה ליד שפיים בה נהג פרץ מחסום ונפגע מרכבת, מותו נקבע במקום. 3 בנובמבר 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונהה, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א
תאונה ליד שפיים בה נהג פרץ מחסום ונפגע מרכבת, מותו נקבע במקום. 3 בנובמבר 2020. דוברות כב"ה
זירת התאונה, הבוקר/דוברות כב"ה

בחודש מרץ השנה נהרג רוכב אופנוע כבן 30 מפגיעת רכבת נוסעת, באזור תחנת בית יהושע. לאחר ניסיונות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירה.

התאונה בשרון אירעה בשטח פתוח. כפי הנראה, נהג האופנוע ניסה לחצות במעבר תת קרקעי מתחת לפסי הרכבת, התחפר בבוץ וניסה מסלול חלופי מלמעלה, ומבלי שהבחין - התנגש ברכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully