וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא התקינה לילדיה מתקן לטלפון נייד באמבטיה וחטפה את האמת לפרצוף

19.11.2020 / 0:05

אמא העלתה פוסט לרשת בו התגאתה ב"טריק" שמצאה שמאפשר לילדיה להשתמש בטלפון הנייד שלהם בזמן המקלחת בלי לגעת בו, אלא שהתגובות קטלו אותה: "איפשרת להם לראות פורנו בכיף"

כמה פעמים בשבוע מומלץ להתקלח כדי לשמור על הבריאות?/מערכת "סיפור בדקה"

אמא יצירתית במיוחד שמה לב שלאחרונה הבנים הטינאייג'רים שלה התחילו להשתמש בטלפונים הניידים שלהם גם בזמן האמבטיה. היא ביקשה מהם שיפסיקו עם המנהג הזה, אבל הם המשיכו ובמקום להתווכח איתם, היא החליטה להתקין על קיר האמבטיה מתקן לטלפונים כמו שיש במכוניות כדי שהם לא יצטרכו לגעת במכשיר ולהרטיב אותו.

היא שיתפה את הרעיון שלה בפייסבוק וכתבה: "הילדים המתבגרים שלי תמיד משתמשים בטלפון באמבטיה, לא משנה כמה פעמים אני אומרת להם להפסיק. אז מצאתי פיתרון נהדר. הלכתי לחנות המועדפת עליי וקניתי תושבת לטלפון נייד, וזה עזר".

מתקן לטלפון נייד באמבטיה. פייסבוק, צילום מסך
גאוני או טיפשי? ככה נראה המתקן/צילום מסך, פייסבוק
מתקן לטלפון נייד באמבטיה. פייסבוק, צילום מסך
גאוני או טיפשי? ככה נראה המתקן/צילום מסך, פייסבוק

הפוסט צבר במהרה מאות תגובות, אבל נראה שאנשים פחות התעניינו ב"טריק" של האמא, אלא יותר התעסקו בשאלה האם היא מודעת למה שהבנים שלה עושים עם הטלפונים שלהם באמבטיה. הם רמזו לה בעדינות שהילדים שלה קרוב לוודאי עושים משהו די "פרטי" וההתקן הזה רק עוזר להם בתהליך.

"האם שאלת את עצמך למה הבנים שלך צריכים טלפון באמבטיה?" שאל אחד. מגיב נוסף כתב לה: "הענקת להם דרך קלה לראות עירום באינטרנט בלי לגעת בטלפון, תודה אמא". אחר כתב לה: "הרגע איפשרת לילדים שלך לראות פורנו ופינית להם את הידיים".

מתקן לטלפון נייד באמבטיה. פייסבוק, צילום מסך
האמא טענה ש":לא כל הילדים עושים את זה"/צילום מסך, פייסבוק

האם לא נותרה חייבת וכתבה: "אני לא מתכוונת להתעמת אתכם ולא כל הילדים עושים את זה". התגובות לא פסקו בזה והיו גם שכתבו לה ש"אולי גם בעלך יעשה בזה שימוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully