וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 40 נדקר למוות בירושלים, המשטרה עצרה חשוד

עודכן לאחרונה: 29.10.2020 / 22:07

הגבר נפצע באורח קשה בבניין באזור התעשייה תלפיות בעיר, ופונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם. לאחר זמן קצר נאלצו גורמי הרפואה לקבוע את מותו. המשטרה מסרה כי החשד הוא שהרקע לאירוע פלילי. מאוחר יותר, המשטרה עדכנה כי נעצר חשוד במעשה

בווידאו: חשד לרצח בנתניה/עריכה: שאול אדם

גבר בן כ-40 נדקר למוות היום (חמישי) בבניין ברחוב המוסכים בירושלים. הוא נפצע באורח קשה, פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם בעיר כשהוא בהכרה מעורפלת, ולאחר כשעתיים נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ומסרה כי החשד הוא שהרקע לאירוע פלילי. המשטרה עדכנה מאוחר יותר כי עצרה חשוד במעשה.

חובש מד"א, שאול מרקוס, סיפר כי "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ויחד נכנסנו לבניין. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הורדנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה ויציב".

צעיר בן 25 נדקר למוות בקריית גת 13 אפריל 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
זירת רצח בקרית גת/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

זהו המקרה השלישי בשבוע האחרון שבו נדקר אדם למוות בישראל.בשישי האחרון גבר כבן 60 נמצא בבית ברחוב ישראל זנגוויל בנתניה כשהוא דקור, ומותו נקבע במקום. כוחות משטרה הוזעקו לזירה ונסיבות האירוע נבדקות.

יום לאחר מכן, איתי יצחק בן 17 מהיישוב הקהילתי גן נר שבגלבוע נדקר למוות בקטטה בכפר מוקבילה הסמוך. הוא נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים העמק בעפולה על ידי חבריו, שטענו כי הוא נפצע כשנפל על חפץ חד במהלך משחק. גורמי הרפואה בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully