וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים תלו את החבר של בתם למשך חצי שעה - כעונש על הקשר

4.11.2020 / 0:01

תיעוד קשה לצפייה: הוריה של צעירה אינדונזית לא אהבו את זה שהיא עברה לגור עם החבר שלה בלי אישורם ולכן אילצו אותה לחזור הביתה, שם הענישו את הבחור ותלו אותו הפוך עד שגופו נכנע לכאבים והוא התמוטט. אמו זועמת: "התייחסו אליו כמו לחיה. הילד שלי הוא לא עבריין"

החבר נתלה על ידי ההורים הלא מרוצים/SwaraNTT.Net

גבר צעיר נתלה הפוך במשך חצי שעה באינדונזיה מכיוון שהוריה של חברתו לא אהבו את זה שהזוג הצעיר חי יחד ללא רשותם. בתקשורת המקומית דווח שמריו נטריטי, בן 23, עבר להתגורר עם אהובתו דזיאנה, בת 20, במחוז מזרח נוסא טנגגארה, ב -20 באוקטובר. משפחתה של חברתו זעמה כשגילו שהשניים מתגוררים יחד - מה שעל פי הדיווחים הפר את המנהג האוסר על בני זוג לשהות אחד עם השני ללא רשות "זקני השבט". ההורים הזועמים אילצו את בתם לחזור הביתה לפני שתחקרו את מריו ותלו אותו הפוך.

בתיעוד שהגיע משכן מודאג נראה מריו תלוי הפוך כשהוא מתוח על גדר עץ בזמן שהמשפחה משוחחת בשלווה עם חיילים מקומיים. מריו נשאר במצב המייסר הזה במשך חצי שעה לפני שרגליו נכנעו לכאבים והוא נפל. הוא התלונן על כאב ראש קשה עם שובו לביתו ונלקח לבית החולים על ידי משפחתו, אולם שם לא היו נמצאו סימנים לפציעות מתמשכות.

צפו בתיעוד העונש וראיון עם הבחור ומשפחתו

אמו הכועסת של מריו, טוג'ו ג'ולי יולי, תיארה את האירוע כ"התעללות בלתי אנושית בבנה" ואמרה: 'בכיתי אחרי שראיתי שמתנהגים לבן שלי כמו לבעל חיים. לא רק שהוא נתלה הפוך, אלא גם סטרו לו כמה פעמים. אני מקווה שהצדק יעשה למען זכויות הילד שלי. התייחסו אליו כמו לחיה. הילד שלי הוא לא עבריין שצריך לתלות אותו ולענות אותו ולהפוך אותו למופע לציבור".

האם דיווחה על האירוע למשטרה וסיפקה לה העתק מהסרטון כראיה. נציב בכיר במשטרת דרום-מערב סומבה, ג'וזף מנדגי, אמר כי הם חוקרים כעת את האירוע וילכו לבית החברה כדי לחקור את ההורים.לדבריו, "אנו עוברים על העדויות ובודקים באילו עבירות אנו יכולים להאשים את האנשים המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully