וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של הכפילה של מלניה טראמפ? התמונה שעוררה סערה

26.10.2020 / 8:59

תיאוריית הקונספירציה המוזרה חזרה וגולשים טוענים שהתמונות מוכיחות שדונלד טראמפ שכר שחקנית שתחליף את אשתו שסירבה להתלוות אליו בקמפיין. יש אפילו כמה גולשים שטוענים שזו לא שחקנית אלא לא אחרת מהיועצת שלו, הופ היקס

האם זו כפילה של מלניה או היא באמת?/AFP/POOL

השמועות ותיאוריות הקונספירציה על כך שמלניה טראמפ משתמשת בכפילה הועלתה מחדש לאחר שפורסמה תמונה חדשה ומשונה שלה ששידעה את הגולשים העבירה בטוויטר. תיאוריית הקונספירציה שלפיה למלניה יש כפילה שממש דומה לה והולכת במקומה לאירועים ציבוריים רצה ברשתות החברתיות כבר שנים, והיא מתחדשת בכל פעם שגולשים מבחינים בשינוי קל במראה שלה.

סבב הספקולציות האחרון התחיל בגלל תצלום של מלניה ובעלה הנשיא דונלד טראמפ שעלו למסוק הנשיאותי ביום חמישי שעבר בדרך לעימות הנשיאותי האחרון. מלניה נראית מרכיבה משקפי שמש גדולים וחיוך רחב - שלדעת חלק מגולשי טוויטר לא תואם את חיוכה העדין הרגיל. התיאוריה מתנפצת ברגע שמשווים את התמונה לתמונות אחרות של מלניה שצולמו דקות קודם לכן, שמראות בבירור שזו היא ולא מתחזה - אבל בטוויטר התיאוריה תפסה וההאשטאג #FakeMelania הפך לפופולארי.

זאת מלניה?!?

הכל בחיוך

מה שהסגיר אותה - היא שמחה כשהוא בסביבה

גם השיניים שונות

זה אפילו לא משכנע

"הדבר היחיד שאתגעגע אליו מהממשל הזה הוא שהם מחליפים מלניות חדשות ומעמידים פנים שאנחנו לא מבחינים כמו ילדים בן 4" היה אחד מהציוצים בנושא ואחר כתב "מעולם לא האמנתי לתיאוריות #FakeMelania, אבל אפשר בבירור להגיד שזה 100% לא היא, כי היא מסתכלת בחיבה על עץ חג המולד מרחוק". "תכננתי לישון טוב בלילה, אבל עכשיו אני מתבאסת ממלניה המזויפת," הוסיפה גולשת אחרת. אישה אחרת פרסמה את התמונה "המזוייפת לצד תמונה אחרת של מלניה וכתבה: 'האם מישהו בדק מה קורה ל'מלניה' האמיתית?". גם הקומיקאי פאטון אוסוולט כתב: 'זאת... כל כך לא מלניה. הם אפילו כבר לא מנסים".

יש אפילו כמה גולשים שמשוכנעים שהם יודעים מי היא הכפילה - הופ היקס, יועצת בכירה של הנשיא ומי שבטוויטר טוענים שהיא תהייה "אישה מספר 4" של טראמפ.

מלניה טראמפ בדרך לעימות הנשיאותי. GettyImages
זאת מלניה כמה דקות קודם לכן - האם זה מחזק או מחליש את תיאוריית הכפילה?/GettyImages

ויש גם מי ש"יודע" מי זו - הופ היקס

תזכורת - זו מלניה מחייכת "באמת"

תיאוריית הקונספירציה על הכפילה החלה באוקטובר 2017 כאשר משתמשי טוויטר ראו צילומים של מלניה שעמדה מאחורי בעלה כשדיבר עם עיתונאים על הסיעוע לנפגעים מההוריקן בפוארטו ריקו. הנשיא טראמפ עצמו אפילו התייחס לתיאוריה בשנה שעברה לאחר שהיא חזרה בשל צילום שלו ושל מלניה באנדרטה לזכר קורבנות טורנדו באלבמה.הוא טען כי התיאוריה מונעת על ידי התקשורת, והאשים עיתונאים בעיבוד תמונות של אשתו."הפייק ניוז צילמו תמונות של מלניה, ואז הניעו תיאוריות קונספירציה שזה בעצם לא היא לצידי באלבמה ובמקומות אחרים. הם רק הולכים ונהיים מטרפים יותר עם הזמן!", הוא כתב. קשה להאמין שהנשיא יגיב כעת לשמועות האחרונות כשהוא עסוק בלוח זמנים עמוס מאוד בימים האחרונים שלפני הבחירות. יחד עם זאת, רבים ציינו שמלניה בלטה בהיעדרותה במהלך הקמפיין בהשוואה לנשות מועמדים אחרות, בין היתרבגלל שהיא מחלימה מנגיף הקורונה.הגברת הראשונה נדבקה בקורונה בסוף החודש שעבר יחד עם בעלה, בנם בארון בן ה -14 ועשרות אחרים במעגל הפנימי של הנשיא. ביום שלישי שעבר היא ביטלה את השתתפותה במסע הקמפיין לפנסילבניה - שהיה אמור להית הראשון שלה מאז שחלתה - בשל "שיעול מתמשך".

"הגברת טראמפ ממשיכה להרגיש טוב יותר כל יום לאחר שהתאוששה מקוביד 19, אך בל שיעול מתמשך ומתוך זהירות היא לא תיסע היום", אמרה ראש הלשכה שלה סטפני גרישם. מלניה כנראה הרגישה טוב יותר ביום חמישי, כשהצטרפה ליתר משפחת טראמפ לעימות הנשיאותי .במהלך התדרוך לעיתונאים, טראמפ טרח לציין את נוכחותה של אשתו, למרות שהיא עמדה במקום בולט ונראתה בברור על ידי המצלמות." אשתי, מלניה, שבמקרה נמצאת ממש כאן," הוא אמר וחובבי תיאורית הקונספירציה ביססו ספקולציות שלמות על ההערה הזו, ואמרו שהוא הזכיר את נוכחותה רק כדי להסתיר את העובדה שהיא באמת נמצאת במקום אחר. הם טענו גם שמלניה לא נראתה כמו עצמה בצילומים, ובמיוחד הטילה ספק בצורת אפה. התיאוריה צצה מחדש באוגוסט 2018 כאשר הנשיא ורעייתו ביקרו באוהיו, ומשתמשי טוויטר טענו כי שערה של מלניה מסודר בצורה לא נכונה ולכן זה לא היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully