וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צה"ל תקף יעדים של המיליציות האיראניות בקוניטרה

עודכן לאחרונה: 21.10.2020 / 11:06

לפי סוכנות הידיעות הרשמית במדינה, ישראל תקפה בית ספר במחוז שבגולן הסורי, אך לא פירטה. הארגון הסורי לזכויות אדם: היעד להפצצה היה מטה של המיליציות האיראניות. לא דווח על נפגעים, בישראל לא הגיבו

בווידאו: התקיפה בדרום סוריה המיוחסת לישראל/מתוך טוויטר, עריכה: איתי עמרם

צה"ל תקף מטרות בקוניטרה שבדרום סוריה, סמוך לרמת הגולן - כך דיווחה הלילה (רביעי) סוכנות הידיעות הרשמית במדינה. לפי הדיווח בסאנ"א, מבנה בית ספר בכפר אל-חוריה שבצפון המחוז נפגע. לא דווח על נפגעים.

על פי דיווח אחר, של הארגון הסורי לזכויות אדם, נשמע פיצוץ חזק בכפר, הנחשד כהפצצה ישראלית שנועדה לפגוע במטה של המיליציות הפרו-איראניות באזור. לא דווח על נפגעים. בישראל לא הגיבו לדיווחים.

תקיפת חיל האוויר, בדמשק, סוריה 23 בפברואר 2020. רויטרס
תקיפה בחאלב, בחודש שעבר/רויטרס

בחודש שעבר דווח על שתי תקיפות נוספות של צה"ל בסוריה. האחרונה מבין השתיים התקיימה באזור העיר חאלב שבצפון-מערב המדינה, כך לפי סוכנות הידיעות הרשמית בסוריה. במהלכה, ישראל שיגרה כמה טילים לאזור חאלב, אך המתקפה סוכלה. בסוכנות הידיעות הרשמית דווח כי "מערכות ההגנה האווירית יירטו בהצלחה את מרבית הטילים, לפני שפגעו במטרות". לא נודע על נפגעים או נזק כתוצאה מהתקיפה.

לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, התקיפה של ישראל פגעה במתחם של מפעלים ביטחוניים באזור א-ספירה שבמזרח מחוז חאלב. הארגון, שמקום מושבו בבריטניה, דיווח אז כי באזור יש נוכחות של המיליציות הפרו-איראניות.

בתקיפה בתחילת החודש שעבר, דווח כי חיל האוויר תקף מטרות באזור חומס שבמערב סוריה. אז דווח כי ישראל שיגרה טילים לעבר הבסיס האווירי T4, אך מערכות ההגנה האווירית הופעלו וסיכלו את המתקפה. על פי הדיווחים נגרם נזק, אך לא ידוע על נפגעים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully