וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלון רכילות בתיכון פירסם שמה של קורבן אונס

22.1.2003 / 10:58

אלמונים חשפו פרטים אישיים של תלמידים נוספים בבית הספר, בהם "הומו חדש" ו"הזונה של השכבה"; חשד: חיקוי סדרת הטלוויזיה "המורדים"; הנערה שנחשפה: "נאנסתי מחדש"; המשטרה חוקרת

עלונים שהופצו בבית ספר במרכז הארץ חשפו פרטים אישיים מחייהם של תלמידים בבית הספר. בעלון האחרון שחולק פורסם, בין היתר, שמה של אחת מתלמידות בית הספר שנאנסה לפני כשנה. על פי החשד, מדובר בחיקוי של מקרה המתרחש בסדרת הטלוויזיה הפופולרית "המורדים", בה מפיצה בסתר אחת הגיבורות עיתון בו היא חושפת רכילות על חבריה.

העלון האחרון, בן דף אחד, הונח לפני כשבועיים על שולחנות כיתות י"א בבית הספר מוקדם בבוקר לפני שעות הלימודים, תחת הכותרת "הלכלוכון". בעלון נכתב גם נגד נערה אחרת כי "לאחר ששכבה.... זונת השכבה עם בחור חתיך הוא זרק אותה, כי רצה לבדוק איך היא במיטה". עוד פורסם שמו של נער, שנטען כי הוא "הומו חדש בשכבה". לדברי תלמידים בבית הספר, הכותבים האלמונים הספיקו לפרסם עד כה שלושה עלונים.

הנערה שנאנסה סיפרה אתמול ל"ידיעות אחרונות": "כשהגעתי לבית הספר, ראיתי מיד שכולם מתלחשים ומצביעים עלי. כשראיתי את ה'לכלוכון' שהופץ בבית הספר פרצתי בבכי ולא יכולתי להפסיק. הרגשתי שאני נאנסת פעם שניה... מאז הפרסום אני לא מצליחה לחזור לחיים. עד עכשיו מתלחשים סביבי. לא די בכך שעברתי אונס, עכשיו אני צריכה לסבול גם את זה. נעדרתי מבית הספר מספר ימים, וכשאני מגיעה עכשיו אני ממעטת לצאת מהכיתה בגלל המבוכה והכאב".

בית הספר הגיש תלונה במשטרה. בנוסף, התלוננו במשטרה גם אחדים מהתלמידים שנפגעו מהפרסומים. לטענת מנהל התיכון, מתקיימות שיחות עם התלמידים בכיתות ומתבצעים מאמצים לאתר את האחראים.

מנכ"לית משרד החינוך, רונית תירוש, פנתה לנציגי סדרת "המורדים" בארץ, וביקשה להיפגש עמם כדי לדון בהשלכות השליליות של הסדרה על בני הנוער. לפני כחודש קבעה המועצה לשידורי כבלים ולוויין שהסדרה אינה מתאימה לצפית ילדים מתחת לגיל 12, בגלל המיניות הבוטה שהיא מציגה. יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, עו"ד דורית ענבר, מסרה אתמול כי המועצה אינה מתכוונת להתערב פעם נוספת בסדרה, מעבר להחלטתה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully