וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נעצרו בחשד לשיבוש חקירת הטיית המכרז ברשות שדות התעופה

22.1.2003 / 10:32

בעלי חברת האבטחה "צוות ביטחון" האחים צ'רלי וראובן זלוף ונהגם, שלומי יעקובי, חשודים בהשמדת ראיות; ניצפו בסוף השבוע כשהם שורפים מסמכים; זהו מעצרו השני של ראובן זלוף בפרשה

המשטרה עצרה אתמול את האחים ראובן וצ'רלי זלוף, הבעלים של חברת האבטחה "צוות ביטחון", וכן את נהגם ועוזרם, שלומי יעקובי. בקול ישראל דווח כי השלושה חשודים שהשמידו ראיות הקשורות לחקירת החשד להטיית מכרז האבטחה של רשות שדות התעופה.

מאבטחי מיתקן "פי גלילות" ראו את השלושה בסוף השבוע שורפים מסמכים שעל פי החשד היו קשורים למכרז הזה. במשטרה חושדים כי הם שיבשו את החקירה. זו הפעם השניה שראובן זלוף נעצר בקשר לפרשה, והיום יוחלט אם לבקש להאריך את מעצרו. המשטרה שיחררה את אחיו בתנאים מגבילים. נהגם יובא הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב, לדיון בהארכת מעצרו.

ים יהושע, כתב "הארץ", מוסיף:

הפרשה החלה לפני כשלושה שבועות, כשערוץ 2 פירסם כי חברת "צוות ביטחון", שפעיל הליכוד שלומי עוז נחשד כקשור אליה, זכתה במכרז של רשות שדות התעופה לאבטחת מעברי הגבול של ישראל.

למכרז ניגשו כמה חברות ואחת מהן, "שלג לבן", לא עמדה באחד מתנאיו. יומיים לאחר שהתבררה עובדה זו פירסמה רשות שדות התעופה הבהרה, שלפיה רשאית כל חברה לצרף אליה חברה נוספת, ובלבד שאחת מהשתיים תעמוד בתנאי המכרז. חברת "שלג לבן" הגישה בקשה יחד עם "צוות ביטחון", והשתיים זכו במכרז לתקופה של שלוש שנים, במחיר של 44 מיליון שקל לשנה.

המשטרה טענה ששמו של זלוף עלה בהקשר של החברה, כשנבדקו בעלי המניות של "צוות ביטחון". זאת, על אף שהוא לא מופיע במישרין כאחד מבעלי החברה בתדפיס רשם החברות. במעצרו הקודם טען סניגורו כי "מדובר במעצר שווא. לחשוד אין כל קשר למכרז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully