וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארכיבישוף נאלץ לשרוף מזבח אחרי שכומר קיים בו יחסי סאדו מאזו עם שתי בחורות

22.10.2020 / 0:02

הכומר טראוויס קלארק קיים יחסי מין קינקיים במיוחד עם מינדי דיקסון ומליסה צ'נג בכנסייה קתולית. עובר אורח תפס אותם על חם והארכיבישוף גרגורי איימונד הגיב מיד: "זה חילול שטני של מקום קדוש. אני רותח"

הודעת הארכיבישוף לאחר שערוריית המין בכנסייה/Archdiocese of New Orleans

הארכיבישוף של ניו אורלינס נאלץ לשרוף בשבוע שעבר מזבח אחרי שכומר סורר הקליט את עצמו כשהוא מקיים יחסי מין קינקיים עם שתי בחורות שניהלו עמו סוג של יחסי סאדו-מאזו.

טראוויס קלארק, בן 37, נעצר אחרי שעל פי החשד קיים יחסי מין בשלישייה עם מינדי דיקסון (שחקנית פורנו בת 41 שגם מציעה שירותי מין בשליטה בתשלום) ומליסה צ'נג (בת 23 שמוכרת את שירותייה כמלכת סאדו) בכנסייה קתולית ב-30 בספטמבר. התקרית הזו נחשפה אחרי שהשלושה נתפסו על ידי עובר אורח, שהבחין באורות בכנסייה בשעות שהיא היתה סגורה. עד הראייה הסתכל דרך החלון וראה אישה עוטה מסיכה ומחוך וכומר בלבוש חלקי.

טראוויס קלארק. צילום מסך, צילום מסך
ה"עבריין" טראוויס קלארק/צילום מסך, צילום מסך

במקום היו גם צעצועי מין, אורות במה וטלפון סלולארי על חצובה שצילם את האקט. הרשויות התערבו והאשימו את השלושה בביזוי המקום על כך שקיימו יחסי מין במקום שפתוח לציבור.

גרגורי איימונד הארכיבישוף המקומי אישר שהמזבח שבו השלושה ביצעו את זממם נשרף והוסר מהמתחם. על המעשה של טראוויק קלארק, אמר איימונד: "ההתנהגות הדוחה שלו היתה נתעבת. חילול המזבח בכנסייה היה שטני ואני רותח על מעשיו. אחרי שהמעשה הזה נחשף, הזזנו ושרפנו את המזבח".

ארכיבישוף. צילום מסך, צילום מסך
וזה הארכיבישוף הזועם/צילום מסך, צילום מסך

מליסה צ'נג ומינדי דיקסון נעצרו גם הן בשבוע שעבר בעקבות "ביצוע מעשה מיני במקום ציבורי". הן והכומר עשויים להכנס לכלא לתקופה של בין חצי שנה לשלוש שנים.

זונה. צילום מסך, צילום מסך
מינדי דיקסון/צילום מסך, צילום מסך
עצורות בשערוריית מין בכנסייה. instagram, צילום מסך
מליסה צ'אנג/צילום מסך, instagram
עצורות בשערוריית מין בכנסייה. instagram, צילום מסך
מליסה צ'נג ומינדי דיקסון נעצרו בעקבות "ביצוע מעשה מיני במקום ציבורי"/צילום מסך, instagram

צפו בסיקור הפרשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully