וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 7 חודשים, המאצ'ו פיצ'ו נפתח מחדש - לתייר אחד

ג'סי קטיאמה מיפן הגיע לפרו כבר במרץ, אך נתקע במדינה בשל התפרצות הקורונה. האתר ההיסטורי היה סגור במשך כל התקופה, אך נפתח עבורו לפני שישוב לארצו. המקום אמור להיפתח במתכונת מצומצמת בחודש הבא. "זה היה מדהים, תודה"

בווידאו: המאצ'ו פיצ'ו נפתח מחדש לתייר אחד/צילום: רויטרס

פרו פתחה את מאצ'ו פיצ'ו עבור תייר יפני אחד - שהמתין כמעט שבעה חודשים כדי לבקר באתר המורשת העולמי. ג'סי קטיאמה היה אמור לבקר בהריסות מתקופת האינקה, שהן אתר התיירות המרכזי של פרו, במרץ, אחר המקום נסגר בשל התפרצות מגיפת הקורונה.

שר התרבות אמר כי הוא קיבל אישור לבקר באתר אחרי בקשה מיוחדת. המאצ'ו פיצ'ו אמור להיפתח מחדש בחודש הבא, תחת מגבלות על מספר המבקרים ביום.

התייר היפני תכנן לבלות כמה ימים בלבד בפרו, אך הוא נתקע בעיירה הסמוכה אגוואס קלינטס מאז אמצע מרץ. "הוא הגיע לפרו עם החלום להיכנס", אמר שר התרבות במסיבת עיתונאים וירטואלית אתמול. לדבריו, הוא הורשה להיכנס למקום ביום שבת עם ראש הפארק, לפני שובו לארצו.

התייר היפני ג'סי קטאיאמה, האדם הראשון בעולם שביקר באתר הארכיאולוגי המפורסם ביותר של פרו, מאצ'ו פיצ'ו מאז הסגר 13 באוקטובר 2020. רויטרס
הסבלנות השתלמה. התייר ג'סי קטיאמה במאצ'ו פיצ'ו/רויטרס

בסרטון שתיעד ממאצ'ו פיצ'ו, קטיאמה התלהב מהסיור. "זה באמת מדהים, תודה לכם", אמר התייר, שהיה לבוש בגופיה של קבוצת ה-NBA שיקגו בולס, עם מספרו של מייקל ג'ורדן.

פרו סובלת מאחת מהתפרצויות הקורונה החמורות ביותר בעולם, ושיעור המתים ביחס לגודל האוכלוסייה הוא הגבוה ביותר בעולם, עם 33 אלף מתים. 849 אלף אובחנו חיוביים לווירוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully