וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק הסירה פוסט של טראמפ בו טען כי קורונה מסוכנת פחות משפעת

הרשת החברתית, שנמנעה במשך חודשים מנקיטת עמדה בפוסטים של פוליטיקאים, מחקה את הפוסט של נשיא ארה"ב. דובר פייסבוק הסביר את הסרת הפרסום: "נגד כללי הפייק-ניוז בנושאי קוביד-19"

בווידאו: טראמפ שוחרר מבית החולים וחזר לבית הלבן/צילום: רויטרס

פייסבוק הסירה היום (שלישי) פוסט שפרסם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בו כתב כי נגיף הקורונה מסוכן פחות משפעת. זאת לאחר שהרשת החברתית נמנעה במשך חודשים מנקיטת עמדה בפוסטים של פוליטיקאים. דובר פייסבוק אנדי סטון אישר את הפרטים והבהיר כי הרשת אכן הסירה את הפרסום בטענה כי הוא "נגד כללי הפייק-ניוז בנושאי קוביד-19".

טראמפ הודה כי נדבק בנגיף, אך נראה כי הוא ממשיך להמעיט בסכנות שלו. בפוסט שפרסם היום הוא השווה בין הנגיף לשפעת. הנשיא אף פרסם ציוץ דומה בטוויטר, ובעוד שפייסבוק הסירה את הפרסום, בטוויטר הסתפקו רק בצירוף הודעה כי הציוץ מפר את כללי החברה בנושא הפצת מידע מטעה הקשור לנגיף.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בעת שחרורו מבית החולים וולטר ריד, 6 אוקטובר 2020. רויטרס
"הפוסט נגד כללי הפייק-ניוז בנושאי קוביד-19". טראמפ בעת שחורו מבית החולים, הלילה/רויטרס

זו הפעם השנייה שפייסבוק מסירה פוסטים של טראמפ, בעוד שטוויטר הסירה וצנזרה לא מעט מפרסומיו. באוגוסט האחרון שתי הרשתות הסירו פוסט של טראמפ שהכיל טענות כוזבות לגבי הנגיף. הפוסט הכיל סרטון של הנשיא במהלך ריאיון בפוקס ניוז, במהלכו טען באופן שקרי כי "ילדים כמעט חסינים" מפני הנגיף.

עוד בוואלה!

זעם על טראמפ אחרי שהסיר את המסיכה: "צריך לפחד מהווירוס הזה"

לכתבה המלאה
פוסט של טראמפ שנחסם על ידי טוויטר בעניין הקורונה, 6 אוקטובר 2020. צ, צילום מסך
התרעת טוויטר בפוסט של טראמפ/צילום מסך, צ

הנשיא שב הלילה לבית הלבן לאחר שאושפז בבית החולים הצבאי וולטר ריד בעקבות הידבקורותו בקורונה. עם שובו הסיר טראמפ את המסיכה, והפציר באזרחים שלא לפחד מנגיף הקורונה שבו נדבק בעצמו, והרג יותר מ-209 אלף אמריקנים.

"אל תתנו לו לשלוט בכם, אל תפחדו ממנו", אמר טראמפ בסרטון לאחר שחרורו מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully