וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: פצחה בריקוד אחרי שהתקבלה לעבודה, אך לא ידעה שהיא מתועדת

18.10.2020 / 0:01

דקארה ספנס קיבלה לעבודה בחורה צעירה וכשהסתכלה במצלמות האבטחה שתיעדו אותה כשהיא יוצאת מהבניין היא קלטה אותה פוצחת בריקוד של אושר מבלי לדעת שהיא מתועדת. הסרטון הזה כבר הפך להיות ויראלי וצבר מיליוני צפיות בטיק טוק

תגובת הבחורה שהתקבלה לעבודה נקלטה במצלמות האבטחה/dakara_spence

אף אחד לא אוהב לקבל דחייה ממקום עבודה שהוא חפץ בו, אבל איזו הרגשה נהדרת זו להתקבל, נכון? בחורה שהתקבלה לעבודה לא הצליחה להסתיר את התרגשותה ואחרי שיצאה החוצה חגגה בהפגנתיות. אלא שמה שהיא לא ידעה זה שהבוסית החדשה שלה תיעדה אותה רוקדת בחניית הנכים שבחוץ.

מצלמות האבטחה מחוץ לבניין שבג'ורג'יה, ארצות הברית, קלטו את המועמדת המוצלחת לעבודה יוצאת לרחבת החניה שם היא חנתה, כשלפתע היא עצרה על חניית הנכים, הסתכלה סביבה כדי לוודא שהיא לבד ואז פצחה בריקוד של שמחה קורע לפני שאספה את עצמה והמשיכה לדרכה ברוגע.

צפו בתיעוד

הסרטון הזה שותף באינסטגרם על ידי דקארה ספנס עם הכיתוב: "אז, הרגע שכרתי בחורה צעירה לעבודה וזו היתה התגובה שלה". אחרי שהסרטון הזה שותף גם ב"טיקטוק" הוא צבר כבר מיליוני צפיות.

ההצלחה הויראלית הזו משכה את תשומת לב של כוכבת הסרטון שכתבה בתגובה: "הייתי חייבת לעשות את זה!. חשבתי שאף אחד לא רואה אותי וטעיתי".

בסרטון משלה שהעלתה לאחר מכן, היא כינתה את דקארה הבוסית החדשה שלה "מבורכת" ואמרה: "רואים אותי בכל מקום, אפילו לא ידעתי את זה. אני עושה את הריקודים הקטנים והמטופשים האלו בכל מקום, בכל יום. לא ידעתי שאני מתועדת, אבל אני כל כך מודה על ההזדמנות שניתנה לי".

הווידאו הזה צבר גם אלפי תגובות של אנשים שפרגנו והבטיחו לדקארה שהמוחתמת הטרייה שלה תהפוך גם לעובדת הכי טובה.

עוד בוואלה!

עובדים מהבית ואין לכם מקום? האנשים האלה מצאו פיתרונות יצירתיים

לכתבה המלאה

הבוסית והעובדת כבר התראיינו בתוכנית הבוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully