וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימן עודה אובחן כחולה קורונה: "הנגיף הוא אמיתי, מסוכן ומדבק"

4.10.2020 / 13:18

יו"ר הרשימה המשותפת מסר כי הוא סובל מתסמינים קלים בלבד של הנגיף ומרגיש טוב. "אמשיך לעבוד למען הציבור מהבידוד", אמר. "אני קורא לכולם לנהוג ביתר זהירות ולהישמע להנחיות"

צילום: ערוץ כנסת, עריכה: ניר חן

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה אובחן היום (ראשון) כחולה בנגיף הקורונה. מטעמו נמסר כי הוא סובל מתסמינים קלים, מרגיש טוב וייכנס לבידוד כנדרש.

"מלבד חום קל אני מרגיש בסדר ואמשיך לעבוד למען הציבור מהבידוד. אני קורא לכולם לנהוג ביתר זהירות ולהישמע להנחיות המסיכה, המרחק וההיגיינה. הנגיף הוא אמיתי, מסוכן, ומדבק", אמר.

עודה הוא חבר הכנסת השני שאובחן בנגיף במהלך היום, לאחר שגם השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל הודיעה כי קיבלה בשורה דומה. גמליאל דיווחה על כך בטוויטר, וכתבה: "הלילה אובחנתי כחיובית לקורונה. אני חשה בטוב ומקווה להחלים במהירות בעזרת השם. שבוע טוב ורפואה שלמה לכל חולי ישראל".

איימן עודה במליאת הכנסת, 1 ביולי 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"אמשיך לעבוד מהבידוד". עודה/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ב-11 בספטמבר, הודיע חכ"כ עודה כי אחד מילדיו נכנס לבידוד לאחר שבא במגע עם ילד בכיתה שלו שנדבק בקורונה. כתוצאה מכך, סיפר עודה - נאסר עליו להיכנס לבית למשל שבוע. "פעם ביום אני עובר להגיד שלום מרחוק, אבל קרוב כמו תמיד", שיתף אז בדף הפייסבוק שלו.

עוד בוואלה!

השרה גמליאל אובחנה כחולת קורונה: "חשה בטוב ומקווה להחלים במהירות"

לכתבה המלאה

בתוך כך, עדכן הבוקר משרד הבריאות כי 2,557 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך, עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-264,857. אתמול התקבלו תוצאות עבור 23,164 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 11%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 70,172. בבתי החולים מאושפזים 1,567 חולים, מתוכם 223 מונשמים ו-830 חולים קשה. נכון להיום מתו 1,682 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully